Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی ظهر روز چهارشنبه در نشست حلقه استادیاران شجره طیبه صالحین سپاه جوادالائمه (ع) استان، اظهار کرد: این مجموعه‌ها دارای ساختار تشکیلاتی مناسبی برای شناسایی ظرفیت‌های معنوی در بین مردم هستند و باید در این زمینه به‌صورت علمی فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اکنون حلقه‌های صالحین در بیش از دو هزار و ۷۰۰ محله خراسان شمالی فعال هستند، گفت: باید از این ظرفیت برای از بین بردن آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد.

امام‌جمعه بجنورد با تأکید بر تشکیل گروه‌های تخصصی برای پاسخ به شبهات بطن جامعه افزود: باید در رابطه با موضوعات مختلفی که جوانان و دانش آموزان با آن سروکار دارند، با استفاده از اساتید فن به شبهات فراوانی که برای دانش آموزان در فضای مجازی به وجود می‌آید پاسخ‌های دقیقی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: قدرت حلقه‌های صالحین برگرفته از مردم است و به همین دلیل باید همراه با مردم و با محتواهای جدید به شبهات پاسخ داده شود؛ زیرا اگر مردم در این حلقه‌ها نتیجه و پاسخ مناسبی دریافت کنند حضور پرشوری در حلقات خواهند داشت.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنان نسل جوان را سپر حمله خود قرار داده‌اند، بیان کرد: ارتقای سطح اطلاعات دینی، فرهنگی و مذهبی دانش‌آموزان باید محور و هدف مهم فعالیت‌های حلقه‌های صالحین باشد.

وی ادامه داد: تقویت بنیان‌های معنوی دختران و پسران از سوی مربیان حلقه‌های صالحین، آن‌ها را در مقابل هجمه گسترده و تهدید نرم استکبار جهانی مصون نگه می‌دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به لزوم تولید محتوای فاخر برای مقابله با شبهات و سیاه نمایی دشمنان در فضای مجازی و حقیقی، گفت: دشمنان با شبهه در اصول دینی و فرهنگی درصدد مقابله با نظام اسلامی هستند؛ ازاین‌رو باید برای مقابله با این روند اهتمام ویژه‌ای به تولید محتوا داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تولید محتوا حلقه صالحین جهاد تببین حلقه های صالحین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»

معاون آموزش و مشارکت‌‎های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: فیلم سینمایی زندگی شهید محیط زیست، «هوشنگ نصیری» در راستای ترویج فرهنگ ایثار، میهن‌دوستی و توجه به محیط‌زیست تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، نورالله مرادی اظهار کرد: زندگی شهید هوشنگ نصیری با هدف اشاعه فرهنگ شهادت و توجه به مقوله محیط زیست در قالب یک فیلم ساخته خواهد شد.

وی افزود: این فیلم سینمایی با همکاری معاونت استان‌های سازمان صداوسیما، مرکز صداوسیمای استان خوزستان و اداره کل محیط‌زیست استان خوزستان و با راهبری معاونت آموزش و مشارکت‎‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‎ زیست ساخته خواهد شد.

معاون آموزش و مشارکت‌‎های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: شهید نصیری از اولین شهدای محیط زیست در جنگ تحمیلی هستند که با توجه به ویژگی های فردی و اخلاقی نیازمند توجه ویژه به‌عنوان الگوی فرهنگی و محیط زیستی بودند.

مرادی با اشاره به اهدای یک جلد کلام‌الله مجید به خانواده شهید محیط‎ زیست، هوشنگ نصیری توسط مقام معظم رهبری تأکید کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نشانه تکریم و احترام به شهدای محیط زیست، سال گذشته در کنگره بزرگداشت شهدای محیط‌زیست در اهواز یک جلد مصحف شریف را به خانواده این شهید بزرگوار اهدا کردند که توجه جدی افکار عمومی و رسانه‌ها را به خود جلب کرد و این امر باعث شد تا ایده اولیه تهیه این فیلم در معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی ایجاد شود.

وی تهیه فیلم، مستند، کتاب و سایر محصولات فرهنگی از زندگی شهدای محیط‌بان را از راهبردهای اصلی معاونت آموزش و مشارکت‎های مردمی در سازمان حفاظت محیط‌زیست دانست و اضافه کرد: شهدای محیط‌‎بان در خط مقدم ترویج فرهنگ ایثار و وطن دوستی قرار دارند و ما باید به‎ عنوان متولیان حوزه فرهنگ و آموزش در انعکاس سبک زندگی، باورها و تلاش‌های این عزیزان در حفاظت از محیط‌زیست کشور تلاش بیشتری داشته باشیم.

معاون آموزش و مشارکت‌‎های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه بودجه این فیلم سینمایی مستند توسط سازمان حفاظت محیط زیست تأمین خواهد شد، گفت: در تهیه این فیلم از عوامل درجه یک و حرفه‌ای سینمای کشور استفاده خواهد شد تا تأثیرگذاری و ماندگاری این مجموعه سینمایی در اذهان عمومی جدی و عمیق باشد.

کد خبر 749130

دیگر خبرها

  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال