Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - تابستان گذشته، مایکروسافت به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی گسترده‌تر بیش از ۱۸۰۰ ایموجی، Clippy را به آفیس و تعدادی از برنامه‌های دیگر بازمی‌گرداند. برای فعال کردن ایموجی، به منوی تنظیمات برنامه بروید، سپس به بخش «About» بروید و روی «Public Preview» کلیک کنید.

به گزارش engadget، اگر سرپرست فناوری اطلاعات شما قابلیت پیش نمایش ویژگی‌های جدید را غیرفعال کرده باشد، ممکن است آن گزینه را برای فعال کردن مشاهده نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غیر این صورت، در هر پلتفرمی که می‌توانید از تیم‌های مایکروسافت از جمله macOS و iOS استفاده کنید، می‌توانید شکلک‌های سه بعدی را مشاهده کنید. هنگامی که آن‌ها را فعال کردید، در چت و کانال‌ها و همچنین در واکنش‌ها ظاهر می‌شوند. برخی از شخصیت‌ها دارای انیمیشن هستند، و وقتی صحبت از ایموجی با رنگ پوست می‌شود، شش گزینه برای انتخاب خواهید داشت.

زمانی که مایکروسافت برای اولین بار ایموجی فلوئنت را معرفی کرد، اعلام کرد که هدفش طراحی شخصیت‌هایی است که نحوه کار مردم در قرن بیست و یکم را بهتر نشان دهند. بسیاری از محیط‌های کاری به صداقت‌های عاطفی اهمیت می‌دهند و این شخصیت‌ها به این ویژگی‌ها تمایل دارند. این شرکت می‌گوید: از آنجایی که سر زنده بودن یا بسیار رسا بودن برای همه آسان نیست، ایموجی‌ها بهترین کمک‌کننده در این موضوع هستند."

بیشتر بخوانید

به روز رسانی بعدی اپل با ایموجی‌ های جدید همراه است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایموجی جدید شرکت مایکروسافت مایکروسافت تیمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشمی و حردانی محروم شدند

آفتاب‌‌نیوز :

روزبه چشمی و صالح حردانی در بازی با ذوب‌آهن اصفهان در ترکیب ثابت استقلال قرار گرفته‌اند.

هر دو بازیکن در نیمه دوم این مسابقه کارت زرد دریافت کردند و در نتیجه تعداد کارت‌های زرد آن‌ها در این فصل به عدد چهار رسید.

با این حساب چشمی و حردانی از همراهی آبی‌پوشان در بعدی محروم خواهند بود.

تیم فوتبال استقلال در هفته بعدی لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آیا ریست فکتوری برای «تمیز کردن» گوشی قبل از فروش کافی است؟
  • استارتاپ‌های اسپانیایی از مایکروسافت شکایت کردند
  • هوش مصنوعی رقیب گوگل و اوپن ای آی در راه است
  • آخرین آپدیت امنیتی ویندوز ممکن است VPN را مختل کند
  • چشمی و حردانی محروم شدند
  • اندرویدی ها از وجود این فایل مخرب بی خبر هستند
  • هشدار مایکروسافت به اندرویدی‌ها
  • اندرویدی‌ها از وجود این فایل مخرب بی‌خبر هستند
  • مایکروسافت استفاده از ابزار هوش مصنوعی تشخیص چهره را برای پلیس آمریکا ممنوع کرد
  • پیش‌بینی هوای ۳۰ روز آینده با هوش مصنوعی!