Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@03:46:44 GMT

مشخصات گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ+ قیمت

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۳۶۳۸

مشخصات گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ+ قیمت

قیمت گوشی موبایل یکی از مولفه‌های اصلی خرید آن است. مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ می‌تواند علاقه‌مندان به دنیای موبایل را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ طی سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به بازار گوشی‌های میان‌رده داشته است. گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ به دلیل قیمت مناسب و امکانات ارزنده‌ای که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت سامسونگ پس از معرفی گوشی گلکسی A52، نسخه‌ای قدرتمندتر با نام A52s 5G وارد بازار کرده است. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و مشخصات گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ می‌پردازیم:

طراحی و بدنه گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ

ابعاد گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ ۸.۴ * ۷۵.۱ * ۱۵۹.۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۹ گرم است. طراحی مینیمال و مات پنل پشت A52s ظاهر مدرن و جذابی به آن بخشیده است، این محصول در رنگ‌های یاسی، سبز نعنایی، مشکی و سفید وارد بازار شده است. مواد به کار رفته در بدنه گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ کاملاً پلاستیک است، مات بودن پنل پشت تا حدی اثر لک و چربی را روی خود نشان می‌دهد. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در سمت راست فریم گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ قرار گرفته است، درگاه USB 2.0 Type-C، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، اسپیکر و میکروفون مکالمه در لبه پایینی تعبیه شده است، درگاه سیم‌کارت به همراه درگاه کارت حافظه و میکروفون دوم نیز در لبه بالایی فریم گوشی واقع شده است. گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد، این محصول گواهی IP67 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق یک متری دوام بیاورد.

صفحه‌نمایش و اسپیکر گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ

گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ دارای صفحه نمایش OLED با ابعاد ۶.۵ اینچ، نسبت تصویر ۲۰ به ۹، رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۰۵ پیکسل بر اینچ است. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۶۰ و ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و در حالت خودکار به روشنایی بیشینه ۸۰۰ نیت دست پیدا می‌کند، بنابراین کاربران می‌توانند حتی زیر نور شدید خورشید نیز به آسانی با این گوشی کار کنند. صفحه‌نمایش گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ برای نمایش محتوای HDR از استانداردهای HDR10، HDR10+ و HLG و همچنین فضای رنگی وسیع DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. این محصول دو پروفایل رنگی Vivid و Natural را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، پروفایل Vivid فضای رنگی DCI P3 را به خوبی و با دقت قابل قبولی پوشش می‌دهد، پروفایل Natural فضای sRGB را با دقت بالایی پوشش می‌دهد. گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ دارای یک اسپیکر اختصاصی در فریم پایین است، اسپیکر دوم به صورت یکپارچه در اسپیکر مکالمه تعبیه شده است. این محصول از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند و بلندی صدای اسپیکرها قابل قبول است. در صورتی که صدا را تا آخر زیاد کنید، با افت کیفیت مواجه می‌شوید و قادر نخواهید بود صداها را به خوبی از یکدیگر تفکیک کنید.

دوربین گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ

یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی عریض ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو پنج مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق پنج مگاپیکسلی می‌شود. دوربین اصلی این محصول از لنزی با دیافراگم f/1.8 و فاصله کانون ۲۶ میلی‌متر بهره می‌برد، این دوربین از فناوری لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد. دوربین فوق عریض نیز دارای لنزی با دیافراگم f/2.2 بدون فوکوس خودکار یا لرزش‌گیر اپتیکال است که زاویه دید ۱۲۳ درجه را ارائه می‌کند. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز روی صفحه نمایش گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ تعبیه شده است که قادر است ویدئوهای 4K را با نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه ثبت کند.

سخت‌افزار گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ

گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ به تراشه شش نانومتری اسنپدراگون 778G 5G کوالکام مجهز شده است، این تراشه از چهار هسته قدرتمند Kryo 670 Prime با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف Kryo 670 Silver با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز تشکیل شده است. تراشه اسنپدراگون 778G علاوه بر اتصال 5G، از استانداردهای ارتباطی وای‌فای 6E در باندهای فرکانسی ۲.۴، ۵ و ۶ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند و بلوتوث ۵.۲ را نیز ارائه می‌دهد. گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ در چهار نسخه با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، شش گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه شده است، رم به کار رفته در این محصول از نوع LPDDR4x است.

نرم‌افزار گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ

گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ از سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 سامسونگ بهره می‌برد، قابلیت‌های کاربردی مانند اضافه شدن بخش Google Discover به صفحه هوم به این رابط کاربری اضافه شده است.

باتری گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ

انرژی مورد نیاز گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ از طریق یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که با پنج ساعت کاربری روزانه مانند وبگردی، گشتن در شبکه‌های اجتماعی و ویرایش عکس یا ویدئو، با یک بار شارژ کردن گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ تا دو روز استفاده را پاسخگو است. باتری این محصول از شارژ سریع تا سقف ۲۵ وات را پشتیبانی می‌کند.

مزایای گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ

شارژدهی

پشتیبانی از 5G

طراحی

دوربین

صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی

معایب گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ

تراشه ضعیف‌

قیمت گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب، قیمت گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ به دلیل تنوع در حافظه رم و حافظه ذخیره‌سازی و همچنین تفاوت رنگ بین هشت میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان متغیر است.

کد خبر 555798

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تکنولوژی سامسونگ قیمت گوشی سامسونگ گلکسی سامسونگ معرفی گوشی جدید گوشی هوشمند گوشی سامسونگ قیمت گوشی a52s امروز تکنولوژی نوین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16

ایتنا - کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.
شرکت آمریکایی اپل قصد دارد در سپتامبر آینده از گوشی جدید خود با نام آیفون 16 رونمایی کند، در حالی که برخی اطلاعات به بیرون درز کرده شکل و اندازه دستگاه را فاش می کند.

به گزارش ایتنا، سانی دیکسون که به دلیل افشای اطلاعات مکرر خود در رابطه با دستگاه‌های اپل شناخته می‌شود، روز یکشنبه در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس  تصویری را به اشتراک گذاشت که اندازه صفحه نمایش گوشی‌های آیفون 16  را به همراه جزئیاتی در مورد دوربین نشان می‌دهد.

طبق تصویر، آیفون 16 معمولی اندازه صفحه نمایش 6.1 اینچی را حفظ خواهد کرد، در حالی که مدل Pro دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی خواهد بود.

 

مدل پلاس نیز مجهز به صفحه نمایش سنتی 6.7 اینچی خواهد بود، اما آیفون 16 پرو مکس دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی بزرگتر خواهد بود و همچنین تصویر حالت دوربین متفاوتی را برای نسخه معمولی و نسخه پلاس آیفون 16 نشان می دهد.

کارشناسان می‌گویند که طراحی مجدد موقعیت‌یابی دوربین آیفون 16، قابلیت‌های «ضبط ویدیوی فضایی» را افزایش می‌دهد، گامی که می‌تواند جذابیت این نسخه جدید را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung