Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایش «دراماتورژ» نوشته سهند خیرآبادی و با طراحی و کارگردانی محمد نژاد از یکم اسفند ساعت ۱۹ در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می‌رود.

در توضیح این نمایش آمده است: «هر دوئلی یه بازنده داره. ولی این‌جا فرق داره، بازی برد برده .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. زن و مردی که می‌خواهند بازیگر، نویسنده و
کارگردان نمایش باشند. اما ...»

امیر قالیچی مجری طرح این نمایش است. دلارام ترکی و محمد نژاد در این اثر ایفای نقش می‌کنند و مجتبی پیرزاده نیز راویتگر این نمایش است.

دیگر عوامل نمایش «دراماتورژ» عبارتند از طراحان نور: رهی علی بالایی و فرشاد نصیری، طراح لباس: نیکناز احمدزاده، طراح گرافیک: حسین اناری، مشاور طراح صحنه: میلاد ابراهیمی، عکاس: نرگس ذاکری، مشاوران پروژه: حسین مهرزاد، محمد برزویی وحسین اناری، مدیر اجرا: مهدی مختاری، دستیار کارگردان و منشی صحنه: نازنین علیزاده، مدیران صحنه: دانیال بیرانوند و پارسا اسماعیلی.

همچنین نمایش «با ریتم برف پاک کن» نوشته میلاد اخگر و با طراحی، کارگردانی و بازی محمد زیکساری از اول اسفند ماه ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه انتظامی میزبان علاقه مندان به هنرهای نمایشی خواهد بود.

این نمایش داستان و خاطرات رمانتیک و عاشقانه یک نوازنده دهه پنجاه است که از وقایع تلخ و شیرین و رویدادهای خودش سخن می‌راند و ارتباط آنها را
در بستری از نوستالژی موسیقی دهه پنجاه بیان می‌کند. او ضمن بازگو کردن خاطرات خود مخاطب را با موسیقی آن روزگار نیز آشنا می‌کند.

وحید سلیمی‌ به عنوان برنامه‌ریز، فرنوش نادرپور در گروه کارگردانی، صادق شاملو به عنوان طراح پوستر و رضا جنگی نیز در طراحی تیزر، نمایش «با ریتم برف پاک کن» را همراهی می‌کنند.

این ۲ نمایش از یکم تا ۲۴ اسفند هر روز (به جز شنبه‌ها) اجرا می‌شوند.

کد خبر 5426323 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: تماشاخانه انتظامی تئاتر ایران کارگردان تئاتر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر چهلمین جشنواره تئاتر فجر جشنواره موسیقی فجر تئاتر ایران کنسرت موسیقی ویروس کرونا چهلمین جشنواره فیلم فجر فیلم کوتاه تالار وحدت موسیقی ایرانی هنرمندان تئاتر فیلم سینمایی کارگردان تئاتر سریال ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد

نمایش «اسب قاتلین» به کارگردانی سیدمحمدهادی هاشم‌زاده با توجه به استقبال تماشاگران روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در دو نوبت روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب با کارگردانی سید محمدهادی هاشم‌زاده که از ۱۹ فروردین در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است به دلیل استقبال تماشاگران روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت طی دو نوبت در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ روی صحنه خواهد رفت.
مریم شکری، امیر خواجه میرکی پور، فرزاد پریدار، امید رهبر، ایمان زارع، محمد حسین نعمتی، ندا محمدیان، محمد ابراهیم جنتی، نازنین ترنگ، زهرا اکبری و علیرضا اصلاحی بازی می‌کنند و گروه فرم و بازی‌سازان این اثر عباردتند از فرناز حیدری، نادیا نوذری، زهرا صادق‌پور، آیدا زارع، روژین رستمی، مبینا رضایی، تینا گندمکار، نعیم فرزام و ماهان حسن‌زاده.


در خلاصه نمایش «اسب قاتلین» آمده است: «ارباب و خانم به همراه نوکر خود به نام «کش» و همسرش «لورا» در عمارتی بزرگ زندگی می‌کنند. داستان از یک شب برفی آغاز می‌شود که در آن شب، نوکر روستای کناری با اسبی که از اربابش دزدیده است به سمت عمارت ارباب و خانم می‌آید تا خبر رسیدن شورشی‌ها را بدهد و..»


علاقه‌مندان می‌توانند بلیت روز‌های آینده این نمایش را با ۲۰ درصد تخفیف عمومی و ۳۰ درصد تخفیف دانشجویی از سایت تیوال تهیه کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی