Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@17:40:16 GMT

دو طرح صنعتی در قم به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۳۶۹۲

دو طرح صنعتی در قم به بهره‌برداری رسید

به گزارش ایرنا، سید محمدتقی شاهچراغی روز چهارشنبه در بازدید از شهرک صنعتی امید و افتتاح این دو طرح، با تاکید بر سیاست استان برای جلوگیری از استقرار واحدهای آلاینده جدید در شهرک های صنعتی استان قم اظهار کرد: با توجه به موقعیت استان و فراهم بودن زیرساخت ها، از ورود صنایع پارک در شهرک های صنعتی استقبال می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات شهرک صنعتی امید در حوزه زمین و آب گفت: مسائل این شهرک باید در اسرع وقت حل و فصل شوند.

استاندار قم تمرکز واحدهای مرتبط با صنعت کفش در این منطقه صنعتی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: مسئولان باید ظرفیت ها برای توسعه خوشه کفش در استان قم شناسایی و عملیاتی کنند.

شایان ذکر است در برنامه حضور میدانی استاندار قم شرکت "رهام لاستیک" تولیدکننده شیلنگ های فشار قوی با سرمایه گذاری ۵۳۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴۰ نفر و شرکت "آریاپوشش صدرا زیتون" با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۵۰ نفر افتتاح شدند.

استاندار قم همچنین از شرکت شهاب کارتن و یک طرح صنعتی دیگر واقع در سه راه لنگرود بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحدهای صنعتی قم  فراتر از ۸۵هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حدود ۲ هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از ۶۰ هزار نفر فرصت اشتغال ایجاد شده‌است.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آنها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارد./

برچسب‌ها سید محمدتقی شاهچراغی سلفچگان قم محمودآباد پروندهٔ خبری عزم دولت سیزدهم برای پایش و رونق واحدهای تولیدی و صنعتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید محمدتقی شاهچراغی سلفچگان قم سید محمدتقی شاهچراغی سلفچگان قم محمودآباد سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد