Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:26:46 GMT

عامل تیراندازی در باقرشهر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۳۷۷۷

عامل تیراندازی در باقرشهر دستگیر شد

به گزارش ایرنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: طرح مقابله با ترویج فرهنگ غربی در شهرستان ری با نظارت بر واحدهای صنفی اجرا شد.

وی اظهار داشت: نیروهای پلیس امنیت این فرماندهی به جهت پیشگیری از ترویج فرهنگ غربی در سطح شهرستان ری ، از ۱۳۰ واحد صنفی بازدید که در نتیجه ۴۶ مورد تذکر شفاهی، ۱۲ مورد تذکر کتبی صادر و به پنج واحد صنفی نیز اخطاریه پلمب ابلاغ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری سارقانی که با  تهدید چاقو و حبس پسر مالباخته از منزلش سرقت کرده بودند 

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل به عنف به این صورت که ۲ نفر سارق با ورود به طبقه دوم آپارتمانی در محدوده شهرری قصد سرقت از محل را داشتند و در زمان ورود متوجه حضور پسر ۱۴ ساله صاحب خانه شده و به محض روبرو شدن با وی با تهدید چاقو و حبس کردنش در یکی از اتاق ها اقدام حدود ۷۰۰ میلیون ریال پول و طلا  سرقت می کنند.

جلیلیان با اشاره به اینکه با اعلام پسر صاحب خانه سارقان در زمان ورود صورت خود را پوشانده بودند و چهره آنها مشخص نبوده افزود: عوامل تیم عملیاتی کلانتری ۱۳۱ شهرری با رصدهای میدانی ، تحقیقات تخصصی و با استفاده از تجهیزات خاص پلیسی به همسایه طبقه بالای مالباخته مشکوک و در بررسی با حرفهای ضد نقیضش روبرو می‌شوند.

جلیلیان با اعلام اینکه پس از هماهنگی های قضائی فرد به کلانتری شهرری منتقل شد، افزود: در تحقیقات تخصصی انجام شده متهم به بزه انتسابی معترف و اعلام کرد با همدستی یکی از دوستانش که ساکن شهرستان قم است سرقت را انجام داده که با استفاده از شیوه و شگرد خاص پلیسی همدست متهم نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری یادآور شد: در تحقیقات انجام شده هر ۲ متهم ضمن اقرار به بزه انتسابی به ۲ فقره سرقت منزل دیگر در شهرستان قم معترف شدند، که پس از اخذ شکایت شاکی، پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

دستبند پلیس بر دستان سارق سریالی لوازم و محتویات خودرو 

جلیلیان از دستگیری سارق سریالی لوازم و محتویات خودروهای پارک شده در اطراف متروی شهرری با ۱۱ نفرشاکی خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو در اطراف متروی شهرری شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار کلانتری ۱۳۱ شهرری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران انتظامی نقاط جرم خیز را در پیک جرائم تحت پوشش قرار دادند، افزود: عوامل تیم عملیاتی کلانتری شهرری در حال گشت زنی در اطرف متروی شهرری شخصی را در حال سرقت لوازم یک دستگاه خودروی پراید مشاهده که طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سارق را دستگیر و خودروی سارق نیز در محل شناسایی و در بازدید خودرو چند دستگاه ضبط و باند و باتری مسروقه کشف و به همراه متهم جهت بررسی بیشتر به کلانتری ۱۳۱ شهرری منتقل شد.

جلیلیان خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده، متهم حرفه‌ای و سابقه دار ضمن اقرار به بزه ارتکابی به چندین فقره سرقت در اطراف متروی شهرری که تاکنون ۱۱ نفر شاکی دارد، اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اعلام اینکه شناسایی دیگر شاکیان در دستور کار کلانتری شهرری قرار دارد، گفت: پس از اخذ شکایت شاکیان پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی شد.

برچسب‌ها شهرستان ری حوادث غیرطبیعی باقرشهر پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری حوادث غیرطبیعی باقرشهر شهرستان ری حوادث غیرطبیعی باقرشهر پلیس تهران بزرگ متروی شهرری شهرستان ری فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته پنج مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: در مهمترین رویداد با اجرای طرح امنیت محله محور شهر سمنان ۲۵ نفر شامل ۱۶ معتاد، پنج سارق و چهار نفر سایر جرایم دستگیر شدند.

وی ضمن بیان اینکه طرح امنیت محله محور شهر سمنان به مدت ۴۸ ساعت اجرا شد، افزود: طی این مدت مقادیری مواد مخدر کشف و ۱۱ خودرو و موتورسیکلت توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق طی دو عملیات جداگانه به ارزش ۷۲۰ میلیون ریال در محور مشهد_تهران حوزه استحفاظی شاهرود کشف و ضبط شد، ابراز داشت: در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه سارق سیم و کابل برق هنگام فروش سیم سرقتی در آرادان دستگیر شد، تصریح کرد: متهم به انجام سه فقره سرقت اعتراف و در مخفیگاه او نیز ۳۳۰ متر سیم و کابل کشف و ضبط شد.

وی ضمن بیان اینکه یک قبضه سلاح شکاری و یک قطعه سر گوزن تاکسیدرمی در حوزه مهدی‌شهر کشف شد، افزود: متهم دستگیر و تحت پیگرد قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل مخابراتی در حوزه شهرستان شاهرود خبر داد و اضافه کرد: متهم به انجام ۲۷ فقره سرقت اعتراف و از مخفیگاه سارق ۲۰ متر سیم و کابل کشف شد.

کد خبر 6095001

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه