Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:01:52 GMT

کشف 55 کیلوگرم هروئین و شیشه در شرق تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۳۸۵۷

کشف 55 کیلوگرم هروئین و شیشه در شرق تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهارداشت: در رصد عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد یکی از قاچاقچیان ساکن شرق تهران با همکاری ۲ تن از اعضای خانواده.اش، مقادیر قابل توجهی هروئین و شیشه از استان‌های مرزی کشور تهیه و در حال توزیع آن در شرق تهران می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی و با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل وی شده و ضمن دستگیری هر سه سوداگر مرگ، در بازرسی از منزل متهمان  مقدار ۴۴ کیلو و ۷۰۰ گرم هروئین و ۱۰کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران  تصریح کرد: در این عملیات یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف و ۳ دستگاه خودروی سواری که متهمان با استفاده از این خودروها به توزیع مواد مخدر می‌پرداختند توقیف شد. 

این مقام انتظامی خاطر نشان‌کرد: برای رسیدن به جامعه‌ای امن و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی بایستی مردم با پلیس همکاری داشته و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند. 

انتهای پیام/ ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کشف شیشه در شرق تهران رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،توحید مظفری دادستان شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر گفت:
اقدام ضربتی و غافلگیرانه دایره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه در کشف مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر و دستگیری عاملین توزیع آن در شهرستان فیروزکوه با دستور ویژه از سوی دادستانی انجام شد.
وی خاطر نشان کرد:این عملیات ویژه روزگذشته ۱۰ اردیبهشت ماه به صورت ضربتی و غافلگیرانه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان انجام که طی آن مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین از منازل سوداگران کشف و ۲ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.
مظفری یادآور شد:دادستانی در راستای تامین حقوق روانی و اجتماعی شهروندان با هیچ کسی مصالحه و متعارفی ندارد، با خاطیان و کسانی که سبب ناهنجاری اجتماعی در شهرستان می شوند به شدت برخورد خواهیم نمود.

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی