Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهم‌ترین اخبار حوادث طی شبانه‌روز گذشته در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

آهوبره‌های قاچاق به کشورهای عربی نرسید

فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف پرندگان قاچاق به ارزش 4 میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد .

عظیم ‌ الله کرمی در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی  نی‌ریز هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مأموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از این خودرو 9 قطعه پرنده کمیاب از نوع "آهوبره" که راننده قصد انتقال آنها را به کشورهای عربی داشت کشف کنند.

فرمانده انتظامی نی‌ریز  با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش پرنده‌های مکشوفه 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

حفاران غیرمجاز در دام پلیس "قادرآباد"

فرمانده انتظامی شهرستان "خرم‌بید" گفت: عاملان حفاری غیرمجاز توسط ماموران کلانتری "قادرآباد" دستگیر و روانه دادسرا شدند.

علی‌اکبر کریمی بیان کرد : ماموران انتظامی کلانتری قادرآباد خرم‌بید حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند افرادی در اطراف تپه‌های باستانی در حال حفاری غیرمجاز به قصد به دست‌آوردن اشیاء عتیقه هستند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی سریعا به محل مورد نظر اعزام و 3 نفر که در حال حفاری غیرمجاز بودند دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌بید با اشاره به اینکه در بازرسی از مکان آنها تعداد زیادی ابزار و آلات حفاری کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

کریمی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروند ان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با سودجویان و غارتگران بیت المال و اموال فرهنگی را به مرکز فوریت ‌ های پلیسی 110 اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی مجرمین و بزهکاران اقدام شود.

گنج یابان در دام پلیس " مرودشت "

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف یک دستگاه گنج یاب قاچاق و دستگیری 3 نفر در این شهرستان خبر داد .

فرشید زینلی بیان داشت: ماموران پاسگاه انتظامی کامفیروز شمالی حین گشت زنی درسطح حوزه استحفاظی به یک خودرو سمند با 3 نفر سرنشین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف یک دستگاه گنج یاب قاچاق به همراه متعلقات مربوطه شدند.

فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به دستگیری 3 نفر و تحویل آنان به مرجع قضائی ، گفت: برابر نظر ک ارشناسان ارزش این گنج ‌ یاب قاچاق یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است.

 زینلی به افراد فرصت طلب، سودجو و غارتگران میراث فرهنگی هشدار داد، میراث کهن این سرزمین متعلق به تمامی افراد جامعه است و هیچ کس حق تملک و سرقت آنان را ندارد؛ لذا از تمامی شهروندان تقاضا می شود هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: حفاران غيرمجاز گنج یابان حوادث فرمانده انتظامی میلیون ریال نی ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در ورامین دستگیری در مشهد

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  فرمانده انتظامی ثامن مشهد گفت: روز گذشته یکی از تیم های کلانتری شهید نواب صفوی هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۲ سرنشین یک دستگاه سواری پراید ۱۳۱ پلاک مخدوش مظنون شدند.

سرهنگ خجسته افزود: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران انتظامی از محل متواری که با سرعت عمل ماموران گشت خودرو پراید پس از طی مسافتی کوتاهی متوقف شد.

وی گفت: پس از تحقیقات مشخص شد راننده این خودرو ۲۵ فروردین امسال در شهر ورامین در پوشش راننده تاکسی اعضای یک خانواده را به عنوان مسافر سوار کرده و پس از رسیدن به مقصد و همزمان با پیاده شدن این افراد از خودرو، قبل از برداشتن چمدان از صندوق عقب از محل متواری شده و حدود ۲ میلیارد ریال طلا و جواهر و تعدادی وسایل با ارزش را سرقت کرده بود.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد افزود:متهم که در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت اعتراف و طلاهای مسروقه که تحویل خواهرش بود نیز کشف و تحویل مالباخته شد.

خجسته گفت: متهمان ۲۸ و ۳۲ ساله که هر دو به موادمخدر اعتیاد دارند، پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 
 

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید