Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@06:55:29 GMT

تقدیر از نویسنده اردبیلی برگزیده جایزه جلال آل احمد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۳۹۴۵

تقدیر از نویسنده اردبیلی برگزیده جایزه جلال آل احمد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدمهدی دادمان از لیلا نظری گیلانده نویسنده اردبیلی و برگزیده چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد تجلیل کرد.

در متن لوح تقدیر رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خطاب به لیلا نظری گیلانده که بعدازظهر امروز توسط امیر رجبی، رئیس حوزه هنری استان اردبیل به این نویسنده اهدا شد، آمده است:

«موفقیت نه یک مقصد، بلکه منش انسان‌های پیش‌رو و مؤثر است و این در ساحت هنر معنایی شگرف از جنس خودسازی می‌یابد و این‌گونه هنرمند عهدمدار، نقاط مقصدنمای این جهان ناسوت را اگر در دایره رضایت الهی نباشد سراب و عاری از اثر برای روح تشنه خود می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب عنوان «برگزیده» در بخش ویژه چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد بهانه‌ای شد تا ضمن عرض تبریک؛ جهد و تلاش‌تان در مسیر نگارش اثر شایسته «حاج جلال» را بستایم و از ایزد منان توفیق روزافزون در مسیر رضایت حضرتش را برایتان طلب نمایم. خوشا به سعادت‌تان که پیشتر، عنایت فرزندان شهید حاج جلال رزق حال‌تان شد و تحفه راه‌تان.»

کتاب «حاج جلال» درباره حاج جلال حاجی‌بابایی از رزمندگان سال‌های دفاع مقدس است که دو فرزندش شهید شده‌اند و حاج‌ قاسم سلیمانی سال ۹۷ به دیدارش در منزل او رفت.

لیلا نظری گیلانده نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس استان اردبیل تاکنون کتاب‌های «سی کشتی، یک فرمانده»، «هنوز رفتنت را باور نمی‌کنم»، «طعم پیراشکی مادرم»، «حلالم کن عباس»، «تا اروند»، «لمس تماشا»، «پشت پنجره‌های انتظار»، «از حجله تا حرم» و ... را نگاشته است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی حاج جلال محمدمهدی دادمان دفاع مقدس امیر رجبی حاج جلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان

به گزارش ورزش سه،مس رفسنجان در شبى كه موقعيت‌های دو رقمی گل‌زنی را برابر پیکان از دست داد بالاخره در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.
زننده تک گل مس جلال‌الدین علی‌محمدی در این بازی ششمین گل فصل خودش را در جام حذفی به ثمر رساند بعد از ثبت ۵ گل در رقابت‌های لیگ.

ویدئو: 330995

نکته جالب توجه اینکه جلال چهار بار با شوت‌های سنگین خودش در‌وازه حریفان مس را باز کرده، یک شلیک سنگین در بازی مقابل ذوب‌آهن ، دو شوت زیبا در بازی مقابل نساجی و چهارمین شوت گل‌ساز با پاس سعید واسعی  برابر پیکان در جام حذفی.

جلال در مرکز خط میانی مس با همین شوت‌ها همچنین یک گل دیگر برابر آلومینیوم و یک ضربه پنالتی برابر سپاهان مجموعا با ۶ گل در این فصل بهترین گل‌زن تیم نویدکیاست.

دیگر خبرها

  • مورایس تنها فردی نیست که در ایران مسلمان شد؛ نام جدید سرمربی سپاهان چه خواهد بود؟
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • روایت یک دلداگی به همسر؛ مرد ایرانی ۲۵ سال در دریا سرگردان بود! +تصویر
  • مجنون گیلانی که ده‌ها سال آواره‌ی دریا بود/ عشق لیلا با «کاجامه‌ خوس» چه کرد؟
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان