Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ماجرای پلمپ این پارک توسط شهرداری گفت: حدود ۷۰ نفر کارمند و کارگر شهرداری یاسوج به همراه یک دستگاه جرثقیل، یک کامیون در این رخداد حضور داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران در خصوص پلمپ پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: اوایل هفته جاری ماموران شهرداری یاسوج برای پلمب ساختمان پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن عسکری افزود:حدود ۷۰ نفر کارمند و کارگر شهرداری یاسوج به همراه یک دستگاه جرثقیل، یک کامیون در این رخداد حضور داشتند. 

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شلوغی و ازدحام کارکنان و کارگران شهرداری  یاسوج در جلوی پارک علم و فناوری منجر به درگیری لفظی و فیزیکی میان کارمندان پارک و کارکنان و کارگران شهرداری شد.

عسکری ابراز داشت: در این درگیری یک نفر از کارکنان پارک علم و فناوری استان از ناحیه کتف مصدوم شد.

وی تاکید کرد: شهرداری یاسوج از سال ۹۷ تاکنون مدعی بود پارک علم و فناوری چون یک ساختمان مسکونی را به پژوهشی_ آموزشی و فناوری تغییر کاربری داده باید بیش از ۲ میلیارد تومان عوارض پرداخت کند.

 مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پس از رایزنی ها شهرداری یاسوج این مبلغ را به یک میلیارد و ۴۲۵ میلیون و ۱۷۲ هزار تومان کاهش داد که عوارضی که شهرداری برای پارک علم و فناوری نوشته بود، چیزی نزدیک به مبلغی که ساختمان خریداری شده است.

وی عنوان کرد: پس از کش و قوس‌های فراوان موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری و این موضوع در دادگاه بدوی و تجدید نظر مطرح و رای صادره نقض و باطل شد.

عسکری عنوان کرد: موضوعات مرتبط با فعالیت های علمی، پژوهشی، فناوری و ادارات باید در کمیسیون ماده ۵ مطرح شود و در صلاحیت کمیسیون ماده ۷۷ نبود که این موضوع را مطرح کردند.

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: ماموران و کارمندان شهرداری هنگام مراجعه برای پلمب ساختمان پارک علم و فناوری هیچ حکم قضایی و حقوقی همراه نداشتند و تنها به پشتوانه جمعیتی که همراه آنها بود اقدام به این کار عجیب کردند.

وی تصریح کرد: طبق قانون و مصوبات مجلس هر گونه تغییر کاربری در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان و موسسات علمی معاف از هرگونه عوارض و جرائم است.

عسکری ادامه داد: بر اساس ماده ۱۳ قانون دیوان عدالت مصوب سال ۱۳۹۲ و همچنین موضوع بندهای ۱۴ آیین نامه وضع و اصول عوارض توسط شوراها و ماده ۵۹ قانون رفع موانع تولید در سال ۹۴ و عوارض شهرداری پس از صدور پروانه در خصوص شرکت‌های دانش‌بنیان ممنوع است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرداری یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.

سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد