Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه ذوب آعن اصفهان اطلاعیه‌ای را در مورد شایعه اولتیماتوم به مهدی تارتار، منتشر کرد.

باشگاه ذوب آهن نسبت به خبر ضرب‌الاجل مدیران به مهدی تارتار واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

با عنایت به مطرح شدن تعیین ضرب‌الاجل برای سرمربی ارزشمند تیم فوتبال مهدی تارتار در معدودی از رسانه‌ها، باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اعلام می‌کند موضوع مطرح شده صرفا شیطنت رسانه‌ای قبل از دیدار هفته هجدهم لیگ برتر و برداشتن توجه از موضوع طرح شده در خصوص مجوز حضور بازیکنان تیم دیگر لیگ برتری در مسابقه اخیر تیم ذوب آهن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاست هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه حمایت کامل از مهدی تارتار و کادرفنی او بوده و خواهد بود. روند تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مثبت و رو به رشد بوده و ان‌شاالله نتایج دیدارهای آینده این روند را اثبات می‌کند.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس پرسپولیس رکورد را به شش رساند اما استقلال هنوز بهترین است مجری رادیو افشا کرد؛ خرید جدید پدیده از سودان، خواننده است! کیلیان ام باپه در توییتر: اینجا پاریس است! گل برای کریستیانو رونالدو و از دست دادن پنالتی توسط مسی / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی تارتار باشگاه ذوب ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی

دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، در روز‌های اخیر و به رغم بایکوت خبری، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین هستیم.


تصاویری که به روشنی مؤید رفتار‌های متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشور‌ها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.


دانشگاه صنعتی امیرکبیر بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده، سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است قویاً محکوم می‌کند.

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دیگر خبرها

  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • صنعتگران ذوب آهن اصفهان برای ایران قوی تلاش می کنند
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی
  • سیاست‌های خلاف تولید، بازنگری شود