Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، برگزیدگان هفتمین دوره جایزه جهانی اربعین با حضور محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و محمد علی کیانی مدیر کل همکاری های فرهنگی و هنری امور ایرانیان خارج از کشور معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثار ارسالی هنرمندان هفتمین دوره جایزه جهانی اربعین از کشورهای عراق، ایران، ترکیه، جمهوری آذربایجان، افغانستان، تایلند، انگلیس و صربستان در این رویداد بین‌المللی تقدیر شدند و جوایزی به آنان اهدا شد.

برگزیدگان در بخش عکس به ترتیب احمد عبدالامیر از عراق، هادی دهقان پور از ایران و ارجان ارسلان از ترکیه اول تا سوم شدند.

در بخش فیلم حرفه‌ای، محمد (فرج) صالحی با عنوان لیوان بین الحرمین از ایران، روح الله اسدی کیادهی با اثر روز چهلم از ایران و مجید عزیز با عنوان اثر شایراک از ایران منتخبان اول تا سوم شدند.

آل چین آقازاده با عنوان اثر مستند اربعین از جمهوری آذربایجان جایزه ویژه هیأت داوران را دریافت کرد.

در بخش منتخبان فیلم مردمی، زهرا لمپان با عنوان اثر اربعین امام حسین (ع) از تایلند و علی سلطانی با عنوان اثر کودکانه‌های اربعین از ایران حائز تقدیر واقع شدند.

در قالب سفرنامه، خاطره نویسی و دل نوشته این جایزه جهانی، مریم قندی از ایران، عباس کریم المحمداوی از عراق و محمد اعتمادی از افغانستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش کتاب نیز، محمدرضا عابدینی با عنوان کتاب «قدم عاشقی» از ایران، محمدرضا پویانفر با عنوان کتاب «زیارت‌های پیاده در جهان معاصر» از ایران و SRDAN Marko VIS با عنوان کتاب «اربعین» از صربستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین در بخش فعالان فضای مجازی، «قناةالنورین» از عراق در بستر فیسبوک، ahlulbayttv از انگلیس در بستر اینستاگرام و hoseiniee از ایران در بستر اینستاگرام منتخبان اول تا سوم شدند.

امیرعلی جوادیان، کمال الدین شاهرخ و علیرضا عابدی در بخش عکس، امیرحامد اقشایی، امیر حسین ملیانیان و محمدرضا چاوشی در بخش فیلم، علی حسن حیدری، ایمان اسلامیان، محمدعلی حبیبی داویجانی، علی بازگشا و محمد کاظم مبینی در سفرنامه و فعالان فضای مجازی، سید مجید امامی، علیرضا افضلی، محمدرضا برزویی، صابر اکبری، جبار شجاعی و سعید غفاری در بخش کتاب داوران این دور از جایزه جهانی بودند.

شرکت کنندگان در این جایزه جهانی با ارسال آثار هنری خود در بخش‌های مزبور که حاصل حضور در جمع شیفتگان امام حسین(ع) در پیاده‌روی اربعین است، تجربه خود را بار دیگر مشتاقان آن حضرت سهیم شدند.

برچسب‌ها محمد مهدی اسماعیلی عکاسی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی پیاده روی اربعین مهدی ایمانی پور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد مهدی اسماعیلی عکاسی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی محمد مهدی اسماعیلی عکاسی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی پیاده روی اربعین اول تا سوم شدند عنوان اثر جایزه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه

محمد محبی نامزد دریافت یک جایزه دیگر در لیگ برتر فوتبال روسیه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه پس از قرار دادن نام محمد محبی، مهاجم تیم روستوف در فهرست نهایی نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن فصل 2024 - 2023 اکنون او را نامزد دریافت یک جایزه دیگر نیز کرده است.

برتری خانگی روستوف در غیاب محبی

محمد محبی که نخستین فصل حضورش را در تیم روستوف سپری می‌کند، از سوی سازمان لیگ برتر روسیه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه‌وارد این فصل شده است.

فهرست نهایی نامزدهای بهترین بازیکن تازه‌وارد فصل جاری لیگ برتر فوتبال روسیه شامل محمد محبی (روستوف)، بیتلو (دینامو)، تامرلان موسیف (بالتیکا/زسکا)، نیکیتا سالتیکوف (کریلیا)، میرلیند داکو (روبین‌کازان) و آببوسبک فیضولایف (زسکا) هستند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پرونده شمشیربازان ایران در جایزه بزرگ سئول بسته شد
  • پایان کار شمشیربازان ایران درسئول
  • پایان کار شمشیربازان ایران با جایگاه نهمی علی پاکدامن
  • یک جایزه دیگر برای مل بروکس/ پیبادی تجلیل می‌کند
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه