Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@08:36:24 GMT

مدیر کل جدید زندان های استان البرز معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۴۲۸۰

مدیر کل جدید زندان های استان البرز معرفی شد

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل زندانهای استان البرز، مراسم معارفه مدیرکل جدید زندان های البرز  با حضور محمود ضیائی فرد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان های کشور انجام شد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان ها ضمن تبریک ولادت  باسعادت حضرت امیر المومنین علی (ع) گفت: یکی از راه های نیکی کردن به خلق خدا خصوصا ً زندانیان که دچار آسیب شده اند آموزش مهارت های شغلی است چرا که یکی از عوامل وقوع جرم بی کاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیایی فرد افزود: توانمندسازی زندانیان و آماده سازی آنها برای ورود به بازارکار و تحصیل درآمد حلال در  پیشگیری از وقوع مجدد جرم بسیار موثر است.

در ادامه ضیایی فرد با اشاره به انتقال زندان های استان البرز به خارج از شهر خواستار همکاری دستگاه های اجرایی استان با مدیر کل زندان های استان البرز شد. 

علی چهار محالی مدیر کل زندان های استان البرز با اشاره به نقش و قدرت رسانه ها و فضای مجازی، تقابل رسانه ای و جهاد تبیین را در بی اثر کردن توطئه های دشمن مثمر ثمر خواند.
وی  با اشاره به تراکم جمعیت کیفری استان  البرز ، استفاده از راهکارهای قانونی و ظرفیت های موجود در قانون آیین دادرسی کیفری و اعطای ارفاقات قانونی را از راه های موثر در کاهش جمعیت کیفری خواند.

چهارمحالی افزود: زندانبانی یکی از عرصه های تخصصی دستگاه قضاست و به حکم قانون باید مجرمین را نگهداری کنیم و در کنار تامین نیازهای طبیعی یک انسان باید اصلاح و تربیت آنها را نیز انجام دهیم که این امر بدون حضور کارکنان متخصص و کارکشته میسر نمی شود و با تکیه بر تجربه کارکنان انشاا... این وظیفه خطیر را به سرانجام خواهیم رساند.   

 علی چهار محالی پیش  از این ریاست زندان های اوین و تهران بزرگ را در کارنامه خود دارد.

برچسب‌ها البرز فردیس سازمان زندان‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فردیس سازمان زندان ها البرز فردیس سازمان زندان ها زندان های استان البرز زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضائی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجددا تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچگونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه به مقامات آرژانتینی توصیه نمود که از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

کد خبر 847044 برچسب‌ها ناصر کنعانی وزارت امور خارجه آرژانتین خبر ویژه

دیگر خبرها

  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ