Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر کوهبنان با حضور اعضا در محل سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه شهرستان کوهبنان گفت: در ماه پر عظمت رجب قرار داریم که معنویت و عبادت در این ماه باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: در آستانه شب شهادت گونه حضرت زینب (س) قرار داریم شخصیتی که در زنده نگه داشتن حادثه عاشورا نقش بسیار مهمی را عهده دار بود.

امام‌جمعه کوهبنان گفت: هیچ امتی مقرون به خیر و نیکی نیست مگر این که امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهد در حالی که همین مهم از دلائل قیام عاشورا بود.

او می‌گوید: زکات از اصول اصلی و واجباتی است که قوام و دوام آن به امر به معروف و نهی از منکر بستگی دارد.

امام جمعه کوهبنان گفت: در بحث حجاب، عفاف و فضای مجازی امر به معروف و نهی از منکر باید بیشتر مورد توجه باشد در حالی که
حفظ دین و انقلاب با رعایت امر به معروف و نهی از منکر محقق خواهد شد.

حسین سالاری فرماندار کوهبنان گفت: متاسقانه عده‌ای در سطح شهر اقدام سگ گردانی می‌کنند که برای رفع این مشکل نیاز به اصلاح قوانین و رفع خلا‌های قانونی است.

او می‌گوید: در حوزه سرقت‌های خرد، مبارزه با تهیه و توزیع کنندگان مشروبات الکی و... هم علاوه بر اصلاح قوانین نیاز به اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

فرماندار کوهبنان گفت: برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر توجه به آیات و روایات، منویات مقام معظم رهبری باید مورد توجه باشد.

عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم‌شهرستان‌های زرند و کوهبنان گفت: در جامعه امروز شبکه‌های مجازی حضور چشمگیری خصوصا در بین جامعه جوان دارد در حالی که این شبکه‌ها می‌توانند هم آثار مثبت و هم آثار منفی داشته باشند.

او می‌گوید: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود متوسل به شبکه‌های مجازی شدند و همواره در صددند در راستای تحریف واقعیت‌ها گام بردارند.

شریعتی کوهبنانی گفت: کنترل شبکه‌های مجازی امری ضروری است تا دشمنان زمینه انحراف جوانان ما را رقم نزنند.

او می‌گوید: به مساله امر معروف کمتر توجه شده لذا حوزه‌های علیمه نقش مهمی در تبیین معروف دارند تا از منظر مثبت جوانان را مورد توجه قرار دهیم و شناخته‌ها و ناشناخته‌ها را بیشتر برای قشر جوان معرفی کنیم.

نماینده مردم‌شهرستان‌های زرند و کوهبنان گفت: باید تلاش شود تا جوانان هراس از امر به معروف و نهی از منکر نداشته باشند، چون امر الهی است، ولی باید مسیر مشخص و همواره شود تا شاهد بحران‌های اخلاقی نباشیم.

شریعتی کوهبنانی گفت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه الهی است که نیاز به قانون ندارد فقط مسیر اجرای آن باید هموار گردد.

او ادامه داد: امروز شاهد آسیب‌های جدی هستیم، اما جا دارد که مباحثی مانند حجاب به خوبی تبیین شود، زیرا رعایت آن خوشبختی فردی و اجتماعی را در بر دارد که در نهایت فواید مادی و معنوی به جای می‌گذارد.

شریعتی کوهبنانی گفت:قوانین امر به معروف و نهی از منکر الهی است، اما برای طی طریق و اجرای آن باید اموری برای سهولت کار در نظر گرفته شود.

او می‌گوید: کوهبنان علما و دانشمندان بزرگی دارد که بر اساس رعایت معروف امروز در کشور و جهان معروف هستند.

شریعتی کوهبنانی گفت: یاد و خاطره حضرت زینب (س) و بانوی فریخته جهان اسلام که در حادثه عاشورا نقش مهمی را ایفا نمود گرامی می‌داریم.

او می‌گوید: در پرتو رهبری‌های مدبرانه مقام معظم رهبری مسیر برای امر به معروف و نهی از منکر برای کشور مان چنان هموار خواهد شد که با پاکی و بزرگی کشور را معرفی خواهیم کرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های مجازی امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر او می گوید مورد توجه شبکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب