Web Analytics Made Easy - Statcounter

شارکی در خصوص دوپینگ ورزشکار المپیکی صحبت کرد.

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با دوپینگ گفت:14 دی پاسخ تست ورزشکار ما منفی بودو بعد از آن ورزشکار به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه به نحوی این مواد نیروزا وارد بدنش شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، فرزاد شارکی در مورد اینکه چطور تست ورزشکار المپیکی ما قبل از المپیک منفی بوده اما بعد این تست در المپیک و قبل از مسابقات مثبت اعلام شده است، اظهار داشت:

نمونه‌های دوپینگی که  ما می‌گیریم به آزمایشگاه کلن آلمان می‌فرستیم که مورد تایید  وادا است و یکی از بهترین‌ آزمایشگاه‌ها  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

14 دی پاسخ تست ورزشکار ما منفی بود و این را آن آزمایشگاه به ما اعلام کرد. بعد از آن ورزشکار به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه به نحوی این مواد نیروزا وارد بدنش شده  است.

وی در مورد اینکه پس تست اولیه دوپینگی که گرفته شد چه کمکی می‌تواند به ورزشکار بکند، گفت:

آزمایش اول کمکی به ورزشکار نمی‌کند. ورزشکار مؤظف است در همه زمان بدنش پاک باشد و هر زمانی که نمونه آزمایش دوپینگ او مثبت اعلام شد مورد توبیخ قرار می‌گیرد و اعمال جرائم تخلفات بر رویش انجام خواهد شد. وظیفه ورزشکار پاک بودن است و منفی بودن آزمایش اولیه امتیازی برای او محسوب نمی‌شود زیرا آزمایش دوپینگ ورزشکار باید همیشه منفی باشد.

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با دوپینگ در مورد اینکه چه کسی باید به ورزشکار آموزش‌های لازم را در مورد دوپینگ و مواد نیروزا بدهد، گفت:

ورزشکار باید از قوانین مطلع باشد. مواد ممنوعه نباید وارد بدنش شود. ستاد مبارزه با دوپینگ آموزش‌های آنلاین و حضوری برای ورزشکاران دارد و کتابچه‌هایی در این مورد وجود دارد. فدراسیون‌های ورزشی هم از طریق کمیته‌های پزشکی‌شان می‌توانند به ورزشکاران آموزش‌های لازم را بدهند.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس پرسپولیس رکورد را به شش رساند اما استقلال هنوز بهترین است مجری رادیو افشا کرد؛ خرید جدید پدیده از سودان، خواننده است! کیلیان ام باپه در توییتر: اینجا پاریس است! گل برای کریستیانو رونالدو و از دست دادن پنالتی توسط مسی / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ستاد مبارزه با دوپینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان

دادستان شهرستان میناب از کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، ابراهیم طاهری اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودرو در محور مواصلاتی “بندرعباس-میناب” با خبر شدند و، عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند.

وی افزود: به دستور مقام قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، خودروهای موردنظر را حین تردد شناسایی و پس از تعقیب و گریز، ضمن توقیف آنها در بازرسی به عمل آمده، ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب گفت: ضربه به بنیان اقتصادی قاچاقچیان مواد مخدر از موارد مهم و اساسی برای مبارزه علیه این افراد سودجو است و دستگاه‌های مسئول باید این امر را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم برخورد قاطع و بدون اغماض با سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی در مسیر مبارزه بی امان با بلای خانمان‌سوز مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.

کد خبر 748808

دیگر خبرها

  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین