Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تعداد موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته دو نفر بود که با این دو نفر، تعداد کل موارد فوت مثبت کرونا در استان به ۲ هزار و ۶۹۵ نفر رسید.

عباسی گفت: در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر روز گذشته نیز چهار هم استانی با تست مثبت ابتلا به کرونا فوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر عباسی در خصوص آمار بیماران کرونای استان گفت: امروز، تعداد موارد مثبت جدید آزمایشگاهی ۵۳۵ نفر و در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر دیروز هزار و ۲۹۳ نفر بوده است.

دکتر عباسی گفت: تعداد کل موارد مثبت آزمایشگاهی تاکنون به ۱۵۷ هزار و ۲۸ نفر رسیده است.

تعداد موارد مثبت بستری فعلی ۱۱۸ نفر هستند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: دولت بر اساس راهبردی که تعیین شده و در راستای نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» جلسه‌ای با چایکاران و هیأت مدیره سندیکای کارخانجات چای در سازمان چای برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه حمایت و پشتیبانی خود را از چایکاران اعلام کردیم، افزود: همانطور که ۳۰ درصد افزایش تولید در سال گذشته افزایش قیمت نیز در خرید تضمینی برگ سبز چای نیز داشته‌ایم.

استاندار گیلان با تاکید با تاکید بر اینکه تاکنون یک گرم از چای سنواتی در چرخه مصرف قرار نگرفته است، اضافه کرد: به زودی در جهت تعیین تکلیف چای سنواتی تصمیم گیری خواهد شد و به این دغدغه جامه عمل پوشانده می‌شود.

عباسی با اشاره به واردات چای طی هماهنگی با آقای مخبر انجام شده تلاش می‌شود پس از تولید چای و ارزیابی‌های صورت گرفته به اندازه نیاز کشور وارد شود، گفت: چایکاران در تولید تلاش کنند ما نیز پای کار هستیم.

وی با بیان اینکه تسهیلاتی نیز برای کارخانجاتی که سرمایه گذاری کرده و چایکاران برای بهسازی باغات چای پیش بینی شده است، ادامه داد: کارخانجات مطالبات باقیمانده چایکاران را پرداخت کنند لذا در سال آینده اجازه نخواهیم داد به طول بیانجامد.

کد خبر 6089681

دیگر خبرها

  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • سایه برج ها از سر باغ گیاه شناسی کوتاه می شود
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • ببینید | حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد