Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، مراسم وداع و بیعت با شهید حسین فغانی یادگار گردان حنظله و کمیل شامگاه امشب در میدان ابوذر منطقه۱۷ تهران با حضور امت شهیدپرور دارالشهدای تهران و جمعی از مسئولین برگزار شد.

در این مراسم مادحین اهل بیت(ع) دقایقی به ذکر مصیبت آل الله پرداختند، در گوشه ای از این مراسم یکی از هنرمندان با بازی تئاتر در قامت بیسیم چی گردان حنظله به روایت ساعات اخر و حالات شهیدان و رزمندگان این واقعه مهم دفاع مقدس پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه پیکر پاک شهید حسین فغانی بر روی دوش زنان دارالشهدا به سمت مسجد جامع ابوذر تشییع شد، در ادامه مراسم راویان دفاع مقدس به بیان خاطرات آن واقعه تاریخی پرداختند.

در پایان حاضران در جلسه با نثار شاخه گل بر پیکر شهید حسین فغانی و خواندن شعر کجایید ای شهیدان خدایی حال و هوای مجلس را معطر به عطر و بوی شهدا کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!

این روزها بنرهایی از جهان پهلوان تختی در سطح شهر تهران می‌بینید که روی آن عبارت "پای تختی هستیم" نوشته شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ البته این جمله می‌تواند چندوجهی خوانده شود و به قول شعرا و ادبا، جناس دارد اما فارغ از برداشت اهل پایتخت بودن یا پای آرمان های تختی ایستادن، موضوع علاقه شهرداری به استفاده از برند پهلوان پرآوازه کشتی جالب‌تر است. 

حسین زاکانی پدر شهردار فعلی تهران، بعداز انقلاب مسوول برگزاری مراسم بزرگداشت جهان پهلوان تختی بود!

این مراسم هرساله در روز فوت غلامرضا تختی اسطوره پهلوانی و کشتی‌گیر سرشناس ایران در آرامگاه ابن بابویه برگزار می‌شود. در این تصویر، حسین زاکانی را در عکسی که بابک تختی فرزند جهان پهلوان در آن حاضر است، می‌بینید: 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه