Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

بر اساس وعده مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ و نقل کشور در آبان ماه امسال، آزادراه اصفهان-شیراز تا پایان امسال یا نهایتا ابتدای سال آینده به بهره‌ برداری می رسید اما خیرالله خادمی یک ماه بعد، این وعده را اصلاح کرد و گفت: تامین دیر هنگام قیر مورد نیاز و مشکلات موجود سر راه تامین منابع اعتباری مورد نیاز سبب شده در موعد مقرر یعنی پایان امسال نتوانیم آزادراه اصفهان شیراز را افتتاح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز، خیراله خادمی این وعده را 17 آبان ماه بیان کرد و گفت: در پی سفر رئیس‌ جمهور مقرر شد تا روند تکمیل آزادراه شیراز-اصفهان که به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌ های عمرانی کشور است، تسریع شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به پیشرفت فیزیکی امیدواریم بتوانیم با تامین مالی به موقع تا پایان سال یا اوایل سال ۱۴۰۱ این محور آزادراهی را به اتمام برسانیم، گفت: برای تکمیل آزاد راه شیراز-اصفهان حدود ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و برای بهره‌ برداری اولیه این میزان نیاز به ۱۲۰۰ میلیارد تومان می‌ رسد که ۵۰۰  میلیارد تومان را باید دولت بپردازد و ۷۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز سهم سرمایه‌ گذار یعنی صندوق بازنشستگی وزارت دفاع است.

اما حدود یک ماه بعد و در تاریخ 10 آذر ماه، خادمی اعلام کرد: تامین دیر هنگام قیر مورد نیاز و مشکلات موجود سر راه تامین منابع اعتباری مورد نیاز سبب شده تا در موعد مقرر یعنی پایان امسال نتوانیم آزادراه اصفهان شیراز را افتتاح کنیم اما همه تلاش‌ مان را خواهیم کرد که مردم در ایام نوروز بتوانند از این محور استفاده کنند.

وی تاکید کرد: در سال جاری تحویل قیر با تاخیر مواجه شد و در حال حاضر نیز به دلیل پایین بودن دما نمی‌ توان آسفالت را در محور استفاده کرد چرا که کیفیت آسفالت پایین می‌ آید در این گرانی قیر به صرفه نیست.

به گزارش تین نیوز، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ و نقل در عین حال افزود: همه تلاش‌ مان را به کار می‌ بندیم تا مردم در ایام نوروز از این محور آزادراهی استفاده کنند، اما مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

خادمی از جمله این مشکلات را نیاز به حدود حدود ۳۶۰ کیلومتر نیوجرسی ذکر کرد و ادامه داد: آزاد راه مذکور به سرمایه‌ ای حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای بهره‌ برداری اولیه نیاز دارد که سهم دولت و سرمایه‌گذار (بنیاد تعاون ناجا) هر یک ۵۰ درصد است و هیچ به دلیل محدودیت‌ های کنونی سهم خود را پرداخت نکرده‌ اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تین نوروز نوروز منابع مالی وعده های مسئولین آزادراه اصفهان شیراز تامین مالی نیوجرسی وعده های مسئولان تامین اعتبار تامین قیر جاده ها مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور آزاد راه اصفهان شیراز آزاد راه اصفهان شیراز تکمیل آزادراه شیراز اصفهان راه اصفهان شیراز مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت