Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شمس علی حق وردیان عصر چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی طی یک عملیات اطلاعاتی، موفق شدند افرادی را که در زمینه قاچاق مواد مخدر به صورت باندی فعالیت داشتند را شناسایی کنند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی بر موضوع مشخص شد که متهمان با دو دستگاه خودرو سواری پرشیا و پژو ۴۰۵، در مسیر اشنویه -ارومیه در حال تردد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در ادامه افزود: با هوشیاری مأموران طی عملیات ضربتی خودروهای متهمان توقیف که در بازرسی از آنها مقدار ۱۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه افغانی کشف شد.

وی افزود: در این رابطه دو دستگاه خودرو توقیف و ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۵ میلیارد ریالی مواد مخدر کوکائین در ارومیه

فرمانده انتظامی ارومیه نیز از دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و کشف ۱۸۱ گرم کوکائین در ایستگاه شهید کلانتری، خبر داد و گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و باندهای وارد کننده مواد افیونی، مأموران پلیس ایستگاه شهید کلانتری ارومیه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ حسن شیخ نژاد افزود: در بازرسی از سواری توقیفی، ۱۸۱ گرم مواد مخدر از نوع کوکائین که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد. برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی این ماده مخدر ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه خاطرنشان کرد: در این راستا یک دستگاه سواری توقیف و ۲ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

سرهنگ شیخ نژاد در پایان با بیان اینکه پلیس در اراده خود برای مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر مصمم است و همراهی شهروندان یکی از ابزارهای مهم در این زمینه می‌باشد.

۱۰ تن آرد در میاندوآب کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۰ تن آرد توزیع خارج از شبکه در میاندوآب، خبر داد و گفت: مأموران ایستگاه بازرسی شهیدمحمدنژاد حین کنترل خودروهای عبوری محورمیاندوآب-تبریزبه یک دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ فخرالدین رستم پور با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی مذکور، مقدار ۱۰ تن آرد به صورت فاقد مجوز قانونی توزیع، کشف شد، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان امر؛ ارزش محموله مکشوفه ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب خاطر نشان کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

باند سلاح و مهمات در سردشت منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان سردشت از انهدام باند قاچاق سلاح و کشف ۳ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در این شهرستان، خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت عده‌ای در زمینه قاچاق سلاح در سطح شهرستان سردشت بنا به حساسیت آن رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ موسی بهاری افزود: مأموران با اشراف اطلاعاتی و با انجام اقدامات فنی پلیسی در نهایت موفق شدند، متهمان را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی؛ طی عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سردشت در ادامه گفت: در بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهمان؛ یک قبضه کلت جنگی ودو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: در این راستا ۳ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 5426623

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی مواد مخدر کوکائین ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل آیین اعتکاف امیکرون واکسن کرونا همدان لیگ برتر فوتبال ایران بارش برف گرگان جشنواره فیلم فجر فرمانده انتظامی شهرستان متهم دستگیر مواد مخدر یک دستگاه قضائی شد کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از دستگیری سارق باتری خودرو در این شهرستان با ۱۰۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری سارقان باتری در شهرستان ارومیه خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان از سرقت باتری خودروهایشان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طبق اطلاعات و بررسی‌های پلیسی سارقی در این راستا شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه با بیان اینکه این فرد در تحقیقات پلیس و پس از روبرو شدن با مستندات موجود به ۱۰۵ فقره سرقت باتری از خودروهای شهروندان اعتراف کرد، ادامه داد: در این راستا همچنین دو نفر مال‌خر شناسایی و تعداد ۳۰ عدد باتری خودرو در محل مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

توحیدی عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 749195

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید