Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مهدی روشنفکر در گردهمایی ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران  گفت: تریبون نماز جمعه فرصتی مناسب برای تبیین خدمات نظام اسلامی  در جهاد تبیین  است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ائمه‌ جمعه در مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب  نقش مهم و تاثیرگذاری داشتند و دارند عنوان کرد: امام جمعه در هر شهرستان و منطقه محور وحدت همه جریان‌هایی است که دل در گروه انقلاب و حل مشکلات مردم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پرهیز از پرداختن به مسائل جزئی در نماز جمعه را یادآور شد وگفت: دولت و مجلس  همدل و همصدا برای حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف بالاخص اقتصاد و فرهنگ گام برمی دارند .

نماینده شهرستانهای بویراحمد  و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: تریبون نماز جمعه محلی برای امید آفرینی در جامعه  است که با نفوذ کلام ائمه جمعه و فرهنگسازی و مطالبه گری از مسئولان می توان درآسیب شناسی مسائل و رسیدن به شرایط مطلوب گام برداشت.

روشنفکر  به بیان گزارشی از فعالیتهای خویش در مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: رشد ۲۰۰ درصدی بودجه استان ، پیگیری و تخصیص اعتبار به جاده پاتاوه دهدشت ،پیگیری و اخذ ۴۹۵ میلیارد تومان بودجه تحت عنوان محرومیت زدایی ، پیگیری اعتبار سد تنگ سرخ و پیشرفت حدود ۴۰ درصدی آن و  گازرسانی به زیلایی و مناطق محروم و دور افتاده با همراهی  نمایندگان استان در مجلس و مسؤلان استانی را بخشی از این اقدامات ذکر کرد.

وی افزود: تلاش کردیم در مجلس صدای مردم باشیم و در یک وسال  و اندی اخیر بسیاری از وزرا و معاونان وزرا و نمایندگان  کمیسیون‌های مختلف را جهت کمک و آشنایی برای رفع مشکلات مردم به استان سفر کردند.

وی توجه خاص به زلزله  شهرستان دنا را یادآور شد و گفت: اعتبارات خوبی در بخشهای مختلف را برای کمک به مردم پیگیری کردیم و برای سه سال مجوز ۵درصد کنکور  را برای دانش آموزان عزیز این منطقه اخذ کردیم.

وی  از همدلی خوب بین نمایندگان استان در مجلس با استاندار برای توسعه و پیشرفت کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.

روشنفکر در رابطه با چرخه انتخاب مدیران نیز گفت: استاندار با هر سه نماینده استان مشورت می‌کنند ولی تصمیم نهایی با ایشان است که تا کنون چنین بوده است.

وی گفت: مشورت کردن با دخالت کردن فرق دارد  که دامن زدن به اینکه نمایندگان در انتصابات دخالت دارند حرف نادرستی است و قطعا  استاندار در رابطه با تغییرات مدیریتی و هماهنگی با وزارتخانه‌ها مستقل تصمیم می‌‌گیرند.

گفتنی است؛ ائمه‌ جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه از دغدغه های  خویش  را راجع به مسائل  استان مطرح کردند و از تلاشها و پیگیری مجدانه نمایندگان در مجلس  برای کاهش آلام و دردهای مردم تشکر و قدردانی کردند.
توجه به نیروهای توانمند  ، جوان ، باانگیزه ، انقلابی و دغدغه مند دین و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب  و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب را در این جلسه نیز مورد تاکید قرار دادند.

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس وزارتخانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم شهرستان‌های اقیلد، خرامه و شیراز از یک شرکت کارآفرین بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اصل پول و همچنین دستمزد کارشان را مطالبه دارند.
از دی ماه پارسال این شرکت با مشکل مواجه شد و بجای طلب بن خرید کالا گرفته اند.
مال باختگان از یک میلیون تا یک میلیارد تومان طلب دارند، اما مدیران این شرکت دست مردم را در حنا گذاشته اند.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما این مشکل مردم را از مسئولان دادگستری استان پیگیری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


 دادستان اقلید گفت: برای مدیران شرکت امید سرحد پرونده قضایی تشکیل شده است.
انصاری افزود: مدیران این شرکت بیش از ۵ هزار طلبکار دارند و در حال شناسایی اموالشان هستیم.
حجت الاسلام موسوی رییس کل دادگستری فارس با بیان اینکه از مدیران شرکت برای جلوگیری از خروجشان از کشور وثیقه سنگین گرفته شده است گفت: به همه مالباختگان اطمینان خاطر می‌دهم، دستگاه قضا تا حصول نتیجه پی گیر حقوقشان است.
۷ سال پیش دو خانم در شهرستان اقلید با عنوان کار در خانه شرکتی را تاسیس می‌کنند و با دریافت پول از مردم برای تولید صنایع دستی به آنها مواد خام می‌دادند و پس از تولید با دو برابر قیمت از آنها می‌خریدند.
پارسال این شرکت نتوانست پول محصولات تولید شده را پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • نقش ۴۵ نماینده باقیمانده بر عملکرد مجلس
  • بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها؛ طرح جمهوریخواهان برای فشار به دانشجویان ضدصهیونیستی
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی