Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -  بسیاری از شاسی‌بلند‌های لوکس هر ساله باز طراحی می شوند؛ بی ام و X۵ و پورشه کاین نیز جزو خودروهایی هستند که هر ساله امکانات آنها تغییر می کند.

پورشه کاین اس: پورشه برای سال ۲۰۱۹ امکانات این خودرو را تغییر داد و نسبت به نسل قبل دارای امکانات بیشتری شد؛ این شاسی‌بلند سبک‌تر، هوشمندتر، رانندگی بهتر، جذاب‌تر و با فناوری‌ بیشتری عرضه می شود که کاربر پسند هم هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبک این خودرو، به آن کمک می‌کند تا چابک‌تر و اسپرت‌تر از رقیب دیگر شود؛ این یک پورشه است، بنابراین دینامیک رانندگی حرف اول را می‌زند و در این زمینه ناامید کننده نیست. فرمان همان بازخوردی را ارائه می دهد که بی ام و X۵ ارائه می‌دهد؛ همه چیز در این SUV سفت و محکم به نظر می‌رسد و چرخش سرعت تماشایی است.

 

   

زیر کاپوت این کاین S موتور ۲.۹ لیتری توئین توربو V۶ قرار دارد که ۴۳۴ اسب بخار قدرت و ۴۰۵ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. این گزینه موتور میان رده بین کاین و کاین توربو است. این نیرو باعث می شود این خودرو در کمتر از ۵ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در بزرگراه برسد که با X۵ برابری می‌کند، اما BMW سریعتر است.

   

گیربکس هشت سرعته اتوماتیک در کاین با تعویض دنده‌های سریع و به موقع عالی است.  یکی از مشکلات سیستم استارت/استاپ خودکار موتور است که باعث می شود موتور قبل از توقف خاموش شود.

فضای داخلی بسیار لوکس است؛ پشت آمپری دیجیتال و سیستم اطلاعات سرگرمی از جمله امکانات این خودروست که استفاده از آن‌ها نیز آسان است.

   

بی ام و X۵ xDrive ۵۰i: این خودرو با موتور V۸ توربوی دوقلو در زیر کاپوت توانایی زیادی دارد. ۴۵۶ اسب بخار قدرت و ۴۷۹ پوند فوت گشتاور وجود دارد که از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک تغذیه می‌شود.  کابین این SUV نیز بسیار ساکت‌تر از کابین کاین است که جزو امکانات یک وسیله نقلیه لوکس به شمار می آید.

   

در حالی که فرمان و سواری به اندازه کاین دقیق و جذاب نیست، اما X۵ نیز مزایای زیادی دارد؛  بخش بزرگی از این مزایا سیستم تعلیق بادی است که به X۵ اجازه می‌دهد قابلیتی را ارائه دهد که می‌تواند با رنجروور مقایسه شود. می توان این وسیله نقلیه را با پکیج آفرود و قفل دیفرانسیل عقب تهیه کرد.

   

این سیستم تعلیق بادی همچنین به جابجایی خودرو برای آیرودینامیک و هندلینگ بهتر کمک می‌کند. سیستم تعلیق بادی نیز برای تراز کردن خودرو طراحی شده و حتی یک عملکرد اضطراری وجود دارد که پنچر شدن لاستیک را تشخیص می‌دهد و بار را صاف می‌کند تا لاستیک آسیب دیده وزن زیادی روی آن نداشته باشد.

   

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن

چری Tiggo۹ به عنوان محصول سنگین وزن و جدید چری در سال ۲۰۲۴، اولین حضور خود را در نمایشگاه خودرو پکن در ماه آوریل انجام داد.


تهران- ایسنا- Tiggo۹ به عنوان عضو رده بالای خانواده تیگو، به اندازه بزرگتر، عملکرد قوی‌تر و تجربه لوکس‌تر خود متکی است تا سری تیگو را به چالش بکشد و استانداردهای لوکس را مجدداً تعریف کند و برند را به ادامه مسیر صعود هدایت کند.

تیگو ۹ مفهوم طراحی مناسب خانواده را با شکل کلی پایدار و شکیل به ارث برده است. جلوپنجره الماسی، چرخ‌های بزرگ و چراغ‌های عقب از نوع جلویی حس طراحی آن را برجسته می‌کند.

مصرف سوخت این سری تنها ۵.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و برد جامع آن بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر است. در این محصول می‌توانید ۳۰ تا ۸۰ درصد باتری را در ۲۰ دقیقه شارژ کند، و این اولین بار است که حداکثر توان ۶.۶ کیلووات تخلیه خارجی را در خود جای می‌دهد و سناریوهای استفاده از وسایل نقلیه در فضای باز را بسیار غنی می‌کند.

همچنین در آینده، تیگو ۹ به روز رسانی و ارتقای محصول ادامه خواهد داد و کیفیت بالاتر و تجربه سفر بهتری را برای مشتریان بیشتری در سراسر جهان به ارمغان می آورد.
در این پلتفرم، هوش و اتصال به اینترنت به عنوان مسیرهای توسعه اولیه در بخش خودرو ظاهر شده اند. چری برای انطباق سریع با این تغییر فناوری، فناوری هوشمند را به نقطه کانونی در تحقیق و توسعه خود تبدیل کرده است. چری با ادغام فناوری اتصال هوشمند پیشرفته، پلتفرم جدید T۲X را ایجاد کرده است که ترکیبی از هوش و ایمنی است.



پلتفرم T۲X فناوری با ترکیب استفاده از هوشمند پیشرو جهانی و فرآیندهای تولید خودرو، به دنبال رهبری جامع در ابعاد مختلف است. از نظر ایمنی، پلتفرم T۲X با استانداردهای ایمنی پنج ستاره جهانی مطابقت دارد و ایمنی کاربر را با استانداردهای سطح بین المللی تضمین می کند. این فناوری‌های ایمنی فعال و غیرفعال را ترکیب می‌کند و امکان مداخله ۲ ثانیه قبل برای محافظت از مسافران را فراهم می‌کند.
گفتنی است ؛ با استفاده از ۸۵ درصد از خودرو از فولاد با استحکام بالا و ۱۸ درصد از صفحات فولادی با فرم گرم، همراه با ۱۰ ایربگ ایمنی، این استاندارد ایمنی بالا معیاری را در صنعت ایجاد می کند.T۲X مجهز به چهار سیستم پیشرو در صنعت است: سیستم تعلیق، شاسی، چهار چرخ متحرک و فرمان. دارای سیستم تعلیق مغناطیسی با پاسخ میلی ثانیه و مقاومت های متغیر بدون پله است.
علاوه بر این، این پلتفرم دارای یک فرمان برقی دوگانه پینیون (DP-EPS) است که توسط BOSCH برای کنترل دقیق فرمان تنظیم شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس
  • موتور ۶ سیلندر بنزینی بومی چه ویژگی دارد؟
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن