Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-سخنگوی فرودگاه همدان گفت: پس از ۹ ماه تلاش و پیگیری مجدانه پرواز همدان - کیش و همدان - مشهد مقدس برقرارشد تا به این ترتیب مسیرهای پروازی این فرودگاه نیز افزایش داشته باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حمل‌و‌نقل به عنوان یکی از اساسی‌ترین زیرساخت‌های توسعه گردشگری تاثیر مستقیمی بر صنعت جهانگردی دارد و هرگونه تغییری در وضعیت حمل و نقل به سرعت اثر خود را در همه بخش‌های صنعت گردشگری نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرودگاه همدان ظرفیت پروازهای داخلی و خارجی را دارد اما استقبال مردم از پروازهای این فرودگاه چنگی به دل نمی‌زند و آنگونه که شایسته است حمایت نمی‌شود.

مدتی است پروازهای همدان کیش و مشهد مقدس بخاطر شرایط کرونایی و کمبود مسافر تعطیل شده بود اما با پیگیری‌های مجدانه استاندار و مدیریت فرودگاه همدان، پس از وقفه‌ای طولانی، این پروازها برقرار شد‌.

سید حمید صائمین در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: بعد از 90 روز پیگیری شبانه روزی و با کمک‌های وزیر راه‌و‌شهرسازی، استاندار همدان پروازهای همدان کیش و همدان مشهد مقدس راه اندازی شده است.

سخنگوی فرودگاه همدان با بیان اینکه یک شرکت هواپیمایی با ظرفیت پذیرش 90 مسافر برای فرودگاه همدان هماهنگ شده است، تصریح کرد: 15 اسفند اولین پرواز همدان - مشهد مقدس و 22 اسفند ماه نخستین پرواز همدان - کیش انجام می‌شود.

صائمین افزود: مسیرهای بعدی ما مربوط به عتبات عالیات است که امیدواریم برای ایام اربعین راه‌‎اندازی شود.

 سخنگوی فرودگاه با بیان اینکه اگر مردم حمایت کنند پرواز به مسیرهای اصفهان، شیراز، قشم و حتی کشورهای خارجی را برقرار می‌کنیم، اظهار داشت: برای ایجاد رونق صنعت گردشگری و فرودگاه همدان باید مردم از پروازها استقبال و حمایت کنند.

صائمین با اشاره به اینکه از ظرفیت استان‌های همدان همجوار استفاده می‌کنیم، گفت: قبلا هم 30 درصد از مسافران فرودگاه همدان مربوط به استان‌ها کردستان، مرکزی و کرمانشاه بود.

وی با تاکید بر اینکه برای پذیرش مسافر و فروش بلیت‌ها نیازمند همکاری و همراهی همه جانبه آژانس‌های مسافرتی هستیم، تصریح کرد: باید آژانس‌های مسافرتی فروش بلیت‌های پرواز همدان را در اولویت قرار دهند. 

سخنگوی فرودگاه همدان با بیان اینکه باید میراث فرهنگی در بحث آژانس‌های هواپیمایی ورود کند، اظهار داشت: آژانس‌ها طرف مهم قرارداد هستند.

گَرد فراموشی بر پیکر صنعت چرم همدان/ چراغ کارگاه‌های تولیدی ‌یکی پس از دیگری خاموش می‌شود‌طرح بزرگ‌ترین زنجیره تولید مرغ تخمگذار کشور در همدان کلنگ‌زنی شدبازارچه‌های محصولات کشاورزی با هدف تنظیم بازار در همدان راه‌اندازی می شود

 

صائمین با اشاره به اینکه از 22 اسفند ماه پرواز همدان کیش در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌شود، عنوان کرد: ساعت پرواز هم 11 و 15 دقیقه است.

وی با تاکید بر اینکه قبلا ًپروازها به صورت چارتری بود، گفت: اما این بار پروازها به صورت برنامه‌ای انجام شده است. 

سخنگوی فرودگاه همدان درباره قیمت بلیت پرواز همدان کیش اظهار داشت: نرخ بلیت‌ها برای هر نفر یک میلیون و 300 هزار و برای مسافران 2 تا 12 سال نیم بها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه پرواز مشهد مقدس با استفاده ازهواپیمای( امبرائر) انجام خواهد شد، گفت: یکی دیگر از شرکت‌های هواپیمایی نیز مسئولیت انجام پرواز همدان به مشهد مقدس را بر عهده گرفته است.

صائمین با تاکید بر اینکه هر کاری از دستمان برآید انجام می‌دهیم تا فرودگاه و پروازهای همدان رونق بگیرد، عنوان کرد: آژانس‌های مسافرتی هم باید پروازها را تبلیغ کرده و پکیج‌هایی را برای آن طراحی کنند.

انتهای پیام/743/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرواز همدان همدان کیش مشهد مقدس آژانس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس

دریافت 60 MB

به گزارش خبرنگار مهر، عصر جمعه هفتم اردیبهشت ماه و در آستانه روز ملی خلیج‌فارس همایش پروازی پاراگلایدرها در ساحل بندرعباس برگزار شد.

گفتنی است در این گردهمایی پروازی بالغ بر ۱۵۰ پاراگلایدر سوار حضور داشتند.

کد خبر 6089285

دیگر خبرها

  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب