Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: شهدا عزت و اقتدار را به ما آموختند و حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام در گرو تداوم مسیر شهدا است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه چهارشنبه در بیست و هشتمین یادواره سرداران و چهل شهید مسجد امام جعفر صادق (ع ) ‌مهیار ساری با محوریت نخستین سالگرد شهید مدافع امنیت مصطفی نوروزی، با تسلیت شهادت حضرت زینب(س) اظهار داشت: این بانوی بزرگ اسلام‌ مصیبت های فراوان مانند شهادت برادر و عزیزانش، اسارت را دیدند و فرمودند "رأیتُ الّا جمیلاً" کسی که تابع فرمان و امر خدا باشد حتی در رنج و مصیبت هم جز زیبایی نمی بیند و من جز زیبایی چیزی ندیدم که صبر و استقامت اهل بیت(ع) را الگوی زندگی خود قرار دهیم و نگرش و بصیرت ما زینبی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ساری افزود: بدانیم آنچه خداوند برای ما در نظر گرفته است بهترین است و اگر در هر کاری نگاه مان الهی و خدایی باشد دشمن‌ نمی تواند بر ما فائق آید و به سعادت واقعی دست می یابیم که شهدا برای ما بهترین الگو هستند و باید با تداوم مسیر شهدا بتوانیم عزت و افتخار را برای کشور به ارمغان بیاوریم.

وی با بیان اینکه شهدا بندگانی هستند که با ایثار و ایمان خود در راه اسلام جاودانه شدند تصریح کرد: امروز طبق فرمایش مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهدا نیست وظیفه داریم شهدایی که درس آزادگی را به جهانیان آموختند را به نسل نوجوان و جوان معرفی کنیم‌.

لائینی گفت: در 42 سال انقلاب 300 هزار شهید تقدیم انقلاب و اسلام شد که این شهدا در مسیر خداوند برای عزت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی جان خود را فدا کردند و ما هم باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.

امام‌ جمعه ساری تاکید کرد: دشمنان خارجی که دم از حقوق بشر می زنند علیه مردم بی دفاع و کودکان جنایت می کنند ادامه دهنده راه شیطان هستند افرادی که در کشور با آنان‌ همکاری کردند مجرم و جنایتکار هستند که در پیشگاه خلق و در آخرت در پیشگاه خالق باید پاسخگو و در انتظار مجازات باشند، وزارت‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرونده 120 مفسد را به دستگاه قضا ارسال کردند و اظهار کردند تعداد بیشتر است بدانیم اینها جنایت است.

امام جمعه زاهدان: راه شهدا در ایران اسلامی با قدرت ادامه دارداسلامی: راه شهدای هسته‌ای ادامه دارد/ مردم به‌زودی نتایج پیشرفت‌های صنعت هسته‌ای را مشاهده می‌کننداستاندار اردبیل: ادامه راه شهدا بقای نظام و انقلاب را ضمانت می‌کند

امام‌ جمعه ساری با بیان اینکه این‌ ملت برای استقلال ، شرف،  آزادی از اسارت آمریکا و غرب و رسیدن به عزت ملی ایستادگی کر و شهید داد گفت: در هرسنگری که هستیم پاسدار راه شهدا و سنگربان حریم شهید و شهادت باشیم.

وی با گلایه از برخی از فیلم های فجر که ترویج فساد اخلاقی بود گفت: نظارت ها را بیشتر کنیم تا به نام عشق گسترش دهنده فساد در جامعه نباشیم  همچنین بدانیم سگ‌گردانی مظهر و ترویج  فرهنگ غرب است از این اعمال دوری کنیم‌ و برای رسیدن به رضایت پروردگار  سبک زندگی خود را اسلامی و خدایی کنیم و تابع ولایت فقیه باشیم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران

برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران به شناسایی ۳ هزار و ۱۳۶ فقره انشعاب آب غیر مجاز در استان در پارسال خبر داد و گفت: از این تعداد۱۶۹۷ فقره در شهر‌ها و ۱۴۳۹ فقره در روستا‌ها شناسایی شد.

او با تاکید بر اینکه شناسایی انشعابات غیر مجاز با جدیت پیگیری می‌شود، افزود: از مجموع انشعابات غیرمجاز شناسایی شده در پارسال، ۱۹۹۶ فقره انشعاب با هزینه ۲۹۵ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال به مجاز تبدیل شدند که بیشترین انشعابات مجاز شده در شهرستان آمل با ۴۱۷ فقره، نور با ۲۹۱ فقره، ساری با ۲۱۰ فقره، نوشهر با ۱۵۷ فقره و چالوس با ۱۵۳ فقره بوده است.

برارزاده با بیان اینکه این گونه انشعابات منجر به اخلال در امر خدمات رسانی منظم و تضییع حقوق سایر مشترکین، آلودگی و کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی می‌شود، گفت: انشعاب غیر مجاز به دلیل برداشت بی رویه منجر به افت فشار آب نیز خواهد شد.

او با بیان اینکه هر گونه بهره برداری از آب شرب بدون کسب مجوز غیر قانونی است، افزود: این امر انشعاب غیر مجاز محسوب می‌شود که براساس قانون، مشترک خاطی به جبران خسارت، جزای نقدی و قطع انشعاب محکوم می‌شود.

برارزاده گفت: اﻧﺷﻌﺎب ﻏﯾر مجاز آبﻣﻌﺎدل ۴ انشعاب مجاز آب مصرف می‌کند که این امر به کمبود آب دامن می‌زند به همین منظور از مشترکین محترم تقاضا می‌شود به منظور حفظ حقوق شهروندان، ضمن مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت با در دست داشتن مدارک هویتی از جمله شناسنامه، کارت ملی، شماره پرونده مندرج در قبض آب نسبت به درخواست انشعاب آب به صورت قانونی اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی