Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عبدالرضا واعظی در مراسم تکریم و معارفه معاون فناوری و نوآوری و مدیر امور اداری پارک علم و فناوری استان اظهار کرد: در سه سال گذشته مراکز رشد و نوآوری استان از ۷ مرکز به ۲۰ مرکز افزایش پیداکرده است و اکنون باید این مراکز از منظر کیفی نیز بیش‌ازپیش توسعه یابند.

وی از معاون جدید فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری خواست ارتباط مؤثر پارک با صنایع و دستگاه‌های اجرایی بیش‌ازپیش ارتقا یابد و تعداد واحدهای تحقیق و توسعه صنایع مستقر در پارک افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی همچنین تعامل سازنده با دانشگاه‌های استان و فراهم نمودن امکان حمایت از مراکز رشد دانشگاهی را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار برای این معاونت برشمرد.

واعظی اظهار کرد: باید تلاش بیشتری برای ترغیب بخش خصوصی جهت ورود به حوزه فناوری و سرمایه‌گذاری در محصولات دانش‌بنیان و تعامل حداکثری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق‌های پژوهش و فناوری برای حمایت مالی از واحدهای فناور انجام شود.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در حوزه امور اداری نیز خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی اختصاصی و عمومی برای واحدهای مختلف پارک علم و فناوری استان شد.

واعظی با تأکید بر اصلاح نظام بهره‌وری کارکنان در پارک علم و فناوری از مدیر جدید امور اداری پارک خواست با افزایش تعاملات، امور رفاهی کارکنان ارتقا یابد.

در این آیین سیدرضا دامادی به‌عنوان معاون فناوری و نوآوری و مینا سیفی به‌عنوان مدیر امور اداری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی معرفی و از زحمات دکتر غلامرضا کیانی و محمد شاهرودی تجلیل به عمل آمد.

 سیدرضا دامادی عضو هیئت‌علمی دانشگاه تبریز و استادیار گروه مهندسی مواد این دانشگاه است و پیش‌ازاین مدیرعاملی هلدینگ دانش‌بنیان ساتکو را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/
مینا سیفی نیز پیش‌ازاین مسئولیت، سابقه کارشناسی امور اداری و دپارتمان بازاریابی و تجاری‌سازی پارک علم و فناوری را دارد.

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی فارس تبریز دانشگاه تبریز پارک علم و فناوری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی امور اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سعادتی از روند برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش که با هدف جذب مربیان امور تربیتی، مربی تربیت بدنی و مشاوران در آذربایجان شرقی  بازدید کرد و گفت:این آزمون صبح امروز با شرکت ۱۹ هزار و ۲۱۸ داوطلب برگزار شد که از این تعداد ۱۴۶۳۰ نفر  خانم و ۴۵۸۸ نفر آقایان بودند که در ۲۲ حوزه آزمونی توسط جهاددانشگاهی به رقابت پرداختند.

سعادتی گفت: ۱۱۶۹ نفر به عنوان عوامل کیفیت بخشی جذب دستگاه تعلیم و تربیت خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی افزود: از این تعداد ۴۴۴ نفر به عنوان مربی امور تربیتی ۴۱۳ نفر به عنوان مشاور و مربی امور تربیتی و ۲۴۴ نفر به عنوان مربی تربیت بدنی و ۶۸ نفر به عنوان مشاور به کار گرفته خواهند شد.

همچنین تعداد آموزگاران معرفی شده به مرحله ارزیابی تکمیلی ۲۳۲۴ نفر می‌باشد که ارزیابی تکمیلی این افراد نیز از شانزدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • اصل شایسته سالاری باید در مراکز علمی حاکم باشد
  • باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • توسعه همکاری‌های فناورانه ایران و ترکیه نتایج خوبی را برجای می‌گذارد
  • تصویب سند توسعه دانش بنیان خراسان جنوبی