Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونس فرهمند، مدیر توزیع برق هشترود روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به افتتاح این طرح‌ها به صورت نمادین در روستای «نصیرآباد سفلی» اشاره کرد و افزود: اصلاح و بهینه‌سازی شبکه در روستاهای «نصیرآباد سفلی»، «ینگجه»، و «عزیزآباد» و همچنین توسعه شبکه شهری و روستایی بطول هزار و ۹۱۶ متر از جمله این طرح‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی از دیگر طرح‌های افتتاحی نیز می‌توان به احیا و بازسازی شبکه ۴۰۰ ولت مسروقه شهری و روستایی به طول ۴۲۷ مترمربع و احیا و بازسازی پست‌های هوایی مسروقه به تعداد پنج دستگاه اشاره کرد.

«فرهمند» احداث پایه‌های فلزی در بلوار جانبازان هشترود، جابجایی و نصب «ریکلوزر» از سه‌راهی «عزیزکندی» و نصب خازن ۲۰ کیلو ولت به تعداد سه دستگاه را از دیگر طرح‌های افتتاحی عنوان کرد.

مدیر توزیع برق هشترود تعویض کنتورهای سه فاز و تک‌فاز معیوب سه‌ روستا، نصب کنتورهای هوشمند فهام، تعویض لامپ چراغ‌های روشنایی معابر هشترود و نظرکهریزی، تعمیر جهادی خطوط ۲۰ کیلوولت و پیت هوایی، تعویض «کات اوت» برقگیر و مقره‌های معیوب جهت بهینه‌سازی شبکه، اصلاح شبکه فشار ضعیف و نصب ترانس هوایی را از دیگر موارد افتتاحی اعلام کرد.

به گفته وی علاوه بر آنها، ۱۷ طرح برقرسانی به مشتریان جدید صنعتی، کشاورزی و دامداری از سایر طرح‌های افتتاحی این مدیریت به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا طی دهه فجر امسال نیز طرح‌های متعددی در روستاهای این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت که نویدبخش محرومیت‌زدایی و توسعه روستایی است.

برچسب‌ها هشترود توسعه روستایی شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود توسعه روستایی شركت توزيع نيروی برق هشترود توسعه روستایی شركت توزيع نيروی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند

 قشلاقی در آیین زنگ سپاس معلم اظهار کرد:از ۱۴۶ مدرسه شهرستان هشترود ۲۵ مدرسه قدمت بیش از ۴۰ سال دارند و در حال تخریب هستند و به صورت فوری به تجدید بنا نیاز دارند.

وی گفت: مدارس فاطمیه (س) و شهید رجایی در مرکز شهر هشترود از شرایط بد فیزیکی برخوردار هستند و اولیای دانش آموزان حاضر به ثبت‌نام فرزندان خود در این مدارس نیستند.

وی با بیان اینکه ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند گفت:تحقق این مهم از الزامات توسعه شاخص‌های آموزشی در این شهرستان است.

قشلاقی گفت: ۱۰ مدرسه کانکسی هم در این شهرستان وجود دارد که نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

وی از خیرین خواست در احداث مدرسه شبانه روزی و فنی و حرفه‌ای در این شهرستان اهتمام داشته باشند.

در این مراسم از تعدادی از معلمان نمونه شهرستان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • قیمت مسکن ملی پرند؛ متری ۱۰ میلیون تومان
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان