Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:40:12 GMT

بررسی مشکلات بازار بزرگ کرمان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۷۵۵۶

بررسی مشکلات بازار بزرگ کرمان

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - محمود ایرانمنش گفت: پس از بازدید میدانی از بازار بزرگ کرمان، در جلسه‌ای که به همین منظور با حضور سلاجقه، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار، خیراندیش، معاون عمرانی فرماندار، معاون اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی، نماینده‌های نیروی انتظامی و پلیس راهور، شهردار منطقه پنج، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری درخصوص ساماندهی وضعیت بازار در فرمانداری کرمان برگزار شد، مسائل و مشکلات بازار بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گوید:در این جلسه مواردی ازجمله را‌ه‌های ورود و خروج و دسترسی به بازار، رفع سد معبر و ایجاد بستر همکاری تمام نهاد‌ها و سازمان‌های مربوط به بازار، مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست معاونت خدمات‌شهری شهرداری کرمان با بیان اینکه معضلات و مشکلات بازار را شهرداری به‌ تنهایی نباید برطرف کند و بقیه نهاد‌ها نیز باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند، گفت: در این جلسه مقرر شد با پیگیری نیروی انتظامی، شهرداری و ارگان‌های مرتبط، ستاد رفع سد معبر بازار تشکیل شود.

ایرانمنش با بیان اینکه مقرر شد مشکلات بازار با محوریت فرمانداری و با همکاری نیروی انتظامی، شهرداری، اتاق اصناف، مرکز بهداشت، اعضای هیأت امنای بازار، اداره نظارت بر اماکن عمومی و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بررسی و حل شود، گفت: امیدواریم با فعالیت این کارگروه، شاهد کاهش مشکلات در بازار تاریخی بزرگ کرمان باشیم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری کرمان نیروی انتظامی مشکلات بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان فیروزکوه با حضور در شهرک صنعتی قدیم این شهرستان، مسائل و مشکلات تولیدکنندگان مستقر در این شهرک را بررسی کردند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه