Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس - همدان، بعد از آمدن کرونا این مهمان ناخوانده به زندگی مردم، تمام بخش‌ها تحت تأثیر آن قرار گرفت از زمین و هوا تا خشکی و دریا.

فرودگاه همدان نیز به خاطر این ویروس مرموز به تعطیلی کشیده شد اما کم‌کم با فروکش کردن تب آن مجدد پروازها برقرار شد البته جسته‌گریخته.

در این مدت همدان پروازهای چارتری که به مشهد و کیش داشت را از دست داد و در این دو سال پروازی از فرودگاه انجام نشد اما مجدد با روی کار آمدن دولت جدید و پیگیری استاندار، فرودگاه به روزهای اوج خود نزدیک شده که حاصل این پیگیری‌ها برقراری پرواز کیش از ۲۲ اسفند و مشهد از نیمه اسفند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه پروازها در همدان به لحاظ ظرفیت‌های موجود، خاصیت گردشگری دارد و تسهیلات ویژه‌ای نیز سازمان هواپیمایی به استان‌ها می‌دهد، لزوم تشکیل یک شرکت هواپیمایی در همدان الزامی است.

وجود یک شرکت هواپیمایی اختصاصی می‌تواند به همراهان همیشگی خود در استان خدماتی را ارائه کند و عاملی باشد تا با استفاده از آنها، علاقه‌مندان راحت­‌تر و با آرامش خاطر بیشتری سفر خود را به انجام برسانند.

 امیدواریم با راه‌اندازی پرواز کیش از همدان در آستانه نوروز علاوه بر توسعه گردشگری رونق سفرهای هوایی را شاهد باشیم که در این راستا مردم و دستگاه‌ها می‌توانند با استقبال خود تداوم پرواز‌ها را رقم بزنند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: اگر این پروازها ادامه یابد پروازهای عتبات عالیات که سال‌هاست مردم همدان منتظر آن هستند، نیز برقرار می‌شود.

سید حمید صائمین تصریح کرد: مشهد و تهران نیز دیگر مقاصد پروازی از فرودگاه همدان است که به زودی برقرار می‌شود و تنها استقبال از این پروازهاست که می‌تواند ماندگاری آنها را در پی داشته باشد.
  
انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرودگاه همدان شرکت هواپیمایی پرواز مشهد همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند