Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی احمدی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون ۸۹.۸ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال دُز نخست و ۸۱.۷ درصد دُز دوم را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد:همچنین تاکنون ۱۱.۷ درصد افراد زیر ۱۲ سال استان نیز یک دُز واکسن را دریافت کرده‌اند.

احمدی با بیان اینکه پوشش واکسیناسیون در استان نسبت به میانگین کشوری بالاتر است، تصریح کرد: در کشور به ترتیب ۷۴ درصد دُز نخست، ۶۶ درصد دُز دوم و ۲۶ درصد دُز سوم واکسن کرونا تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک هزار و ۷۷۳ بیمار جان خود را از دست داده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ بیمار از سالمندان بوده‌اند.

احمدی ادامه داد: همچنین بین ۸۰ تا ۹۰ درصد فوتی‌ها مربوط به کرونا ،مبتلا به یکی از بیماری‌های زمینه‌ای از جمله فشارخون بالا، دیابت و بیماری‌های قلبی و عروقی بوده‌اند.

وی توصیه کرد تا افرادی که هنوز اقدام به دریافت واکسن نکرده‌اند و یا افرادی که مهلت تزریق دُز دوم و سوم آنها فرا رسیده نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند چرا که واکسن در برابر ویروس کرونا ایمنی نسبی ایجاد می‌کند.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا ۲۷ بهمن ۲۸۱ هزار و ۴۸۳ مورد نمونه‌گیری مولکولی تشخیص ویروس کرونا از افراد مشکوک گرفته شده که بر اساس آن ۹۳ هزار و ۶۵۴ بیمار مبتلای قطعی به این ویروس شناسایی شده است.

بر اساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، اردل، کیار، بن و سامان در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) شهرستان‌های کوهرنگ و لردگان در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان خانمیرزا در وضعیت زرد (خطر متوسط) شیوع کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا واکسن کووید 19 چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کووید 19 چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا واکسن کووید 19 چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت ویروس کرونا درصد د ز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا

برخی همچنان بر این باور هستند که واکسن‌های ویروس کرونا، عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته است. 

فرانسوا ژاویه فومو تاموزو، فوتبالیست سابق اهل فرانسه و کنگو، علیه شرکت‌های فایزر و بیون‌تک به دادگاه شکایت کرده است. او معتقد است این شرکت‌ها که سازنده واکسن کووید-۱۹ هستند، بر حرفه او تأثیر گذاشته‌اند.

طرفداری | به گزارش اکیپ، فومو تاموزو در حالی که حالا در سن ۲۹ سالگی بازنشسته شده است، علیه شرکت‌های داروسازی فایزر و بیون‌تک به دادگاه شکایت کرده است. او می‌خواهد مشخص شود که آیا واکسن کووید-۱۹ نقش مهمی در مصدومیت‌های او داشته که به شدت بر حرفه وی تأثیر گذاشته است. فومو تاموزو که پیش از خداحافظی از فوتبال در تیم‌های اوسر، یو اس کویوی-روئن، ماریتیمو و استاد لاوال بازی می‌کرد، همچنین از فدراسیون فوتبال فرانسه به دلیل تحت فشار گذاشتن بازیکنان زیر نظر خود برای واکسینه شدن، شکایت کرده است.

به گفته‌ این بازیکن، از زمان واکسیناسیون، مصدومیت‌های پی در پی باعث آسیب به دوران حرفه‌ای او شده است: درد زانو (گونالژی)، تاندونوپاتی و پارگی تاندون آشیل، او را ماه‌ها از زمین دور نگه داشته‌ است. این مصدومیت‌ها اکنون بر زندگی روزمره او نیز تأثیر می‌گذارد:

راه رفتن طولانی مدت به سختی قابل تحمل است، از طرف دیگر دویدن هم برایم غیرممکن است. به محض اینکه می‌خواهم به خودم فشار بیاورم، مثلاً از پله‌ها بالا بروم یا چیزی از قفسه بردارم یا حتی پایین بیایم، درد شدیدی احساس می‌کنم.

دادگاهی برای تعیین ارتباط احتمالی بین واکسن و مصدومیت‌های فومو تاموزو در نظر گرفته شده است. دادگاه پاریس در تاریخ ۲ جولای جلسه‌ای برای این پرونده برگزار خواهد کرد تا در مورد لزوم تشکیل هیئت کارشناسان که وظیفه آن‌ها تعیین ارتباط (یا عدم ارتباط) بین دوزهای واکسن و مصدومیت‌های این بازیکن ۲۹ ساله است، تصمیم‌گیری کند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای چهارمحال و بختیاری زیر کشت رفت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • رقابت داوطلبان تجربی در چهارمحال و بختیاری
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی