Web Analytics Made Easy - Statcounter

 توضیحات ما درباره طراحی وب سایت شخصی کامل و جامع است، اما برای اطلاعات بیشتر می توانید سایت کار را مشاهده نمایید.

دلایل نیاز به طراحی سایت شخصی

دلیل اول: وب سایت پویا و در حال تغییر است. شما می توانید تمام کارها و پروژه های  خود را به آن اضافه نمایید تا همه ببینند. فقط کافی است آن را به روز کنید.

دلیل دوم: شما با داشتن وب سایت بیشتر دیده می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیازی نیست رزومه خود را با خود ببرید و نشان دهید. با جستجو در اینترنت شما به راحتی پیدا می‌شوید. می توانید برند خود را بسازید.

دلیل سوم: افراد زیادی هنوز وب سایت ندارند و متکی به رزومه هستند. امروزه برای رسیدن به موفقیت باید متمایز باشید. این کار مهارت های شما را نشان می دهد.

دلیل چهارم: مهارت های جدید یاد می گیرید. نحوه ساخت سایت و تبلیغ کمک زیادی به شما می کند.‌

مراحل طراحی سایت شخصی

برای شروع طراحی سایت شخصی باید یک نام برای خود انتخاب نمایید. در نام دامنه از اعداد استفاده نکنید. سپس یک‌ پسوند شناخته شده نیز در نظر بگیرید. سپس یک‌ میزبان انتخاب کنید. سپس مشخص کنید که مدت زمان میزبانی چقدر باشد. یک سال مدت خوبی است‌.

مرحله دوم

در این مرحله وردپرس را نصب و سایت را راه‌اندازی کنید. وردپرس یک پلتفرم کاملا صحیح است. در این جا نام کاربری و رمز عبوری که در ایمیل داده اید را وارد نمایید. وردپرسرا در عرض چند ثانیه نصب کنید. صفحه ایبرای شما نمایش داده می شود. نام دامنه خود را انتخاب کنید. سپس فرم را پر کنید. نام کاربری را برای خود انتخاب نمایید. نام و نام خانوادگی خود و ایمیل را وارد کنید. یک رمز عبور جدید وارد و ذخیره کنید. به پایین بروید و روی install کلیک نمایید. در این مرحله یک پیام مشاهده می کنید. محتوای پیام این است که همه چیز با موفقیت نصب شده  است‌. می توانید صفحه وب سایت را مشاهده نمایید. آدرس ادمین را به دامنه اضافه کنید. راه اندازی وب امکان دارد حدود یک ساعت طول بکشد.

راه اندازی سایت

در این مرحله از طراحی سایت شخصی، شما به همه ابزارها دسترسی دارید. امکان دارد چند افزونه مشاهده کنید که نیازی به آن ها ندارید.‌ می توانید آن ها را حذف کنید. SSL که یک فرایند سریع فعال سازی است را نصب کنید. با این کار بازدیدکنندگان می توانند سریع تر و به صورت خودکار سرچ کنند. انجام این کار سایت شما را قابل اعتمادتر می‌کند.

داشبورد چیست

این قسمت پایه اصلی وردپرس است و هنگام ورود به سیستم مشاهده می شود.

پست ها

در واقع روح وردپرس هستند. نوشتن پست جدید یا ویرایش پست های قبل در این قسمت انجام می شود.

رسانه

مخزن ویدیو ها، تصاویر، فایل های صوتی و دیگر برنامه هایی است که می توانید آپلود کنید. صفحه ها محتوای اصلی در این قسمت قرار می گیرد. صفحه ها در پیمایش اصلی نمایش داده می شوند.

نظرات

در این‌ قسمت از طراحی سایت شخصی می توانید نظرات وب را مشاهده نمایید.

پلاگین ها

در این قسمت از سایت می توانید افزونه هایی را اضافه نمایید.

تنظیمات

در این قسمت کلیه تنظیمات سایت قرار دارد.

صفحات متعدد در طراحی سایت شخصی

در سایت صفحه های متعددی وجود دارند که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند.

صفحه درباره من

این صفحه اصلی ترین قسمت است. بیوگرافی و رزومه را می توانید وارد کنید. خلاصه ای کوتاه درباره خود در این صفحه قرار دهید. حتی می توانید یک‌ عکس از خود بگذارید. حتی در مورد چیزی که در حال مطالعه هستید می توانید اطلاعات بگذارید.

صفحه تماس

در این صفحه راه های تماس کاربران با شما قرار دارد.

انتخاب یک موضوع در طراحی سایت شخصی

در وردپرس تم های متعدد موجود است. یک تم انتخاب کنید و ظاهر سایت را درست کنید. یک موضوع یا قالب نیز انتخاب نمایید. ترجیحا از تم ساده استفاده کنید. تم را نصب نمایید. سایت خود را مرتب به روزرسانی کنید. مطالب را کنترل نمایید و در صورت نیاز آن ها را تغییر دهید.

سخن پایانی

دنیای اینترنت یک دهکده جهانی به وجود آورده است که تمام جهانیان در آن با هم ارتباط دارند. طراحی سایت شخصی شما را بیشتر می شناساند. می توانید فعالیت های خود را در سایت قرار دهید. در کل سایت شخصی کاملا پویا و قابل تغییر است. طراخی وب سایت شخصی را به صورت ساده برای شما توضیح دادیم. سایت کار همیشه کنار شما است و پاسخگوی تمام سوالات احتمالی شما می باشد.

کد خبر 1603860

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها

دریافت 35 MB کد خبر 6092611

دیگر خبرها

  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب