Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:52:24 GMT

توزیع ۲۳ تُن برنج و شکر یارانه‌ای در مهاباد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۷۹۶۱

توزیع ۲۳ تُن برنج و شکر یارانه‌ای در مهاباد آغاز شد

سیدانور حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم‌اکنون ۲۰ تُن محموله برنج هندی با نرخ هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی ۱۲۵ هزار تومان در حال توزیع است و متقاضیان با مراجعه به مرکز پخش این محصول می توانند آن را با نرخ مصوب دریافت کنند.

وی با بیان اینکه این برنج در ۱۰ فروشگاه واقع در مناطق مختلف شهری توزیع می‌شود، اضافه کرد: همچنین سه تن شکر یارانه ای نیز با قیمت ۱۴ هزار تومان برای هر کیلوگرم نیز در حال فروش به متقاضیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی مهاباد اظهار داشت: سهمیه هر خانوار برای برنج تایلندی ۱۰ کیلوگرم و برای شکر نیز سه کیلوگرم در نظر گرفته شده که با ارایه کارت خانوار میسر است.

حسینی بیان کرد: امسال تاکنون ۳۶ تُن شکر و ۲۰ تن برنج تایلندی به مهاباد اختصاص یافته که از این مقدار تا به امروز ۹ تُن شکر توزیع شده و تزریق برنج تایلندی نیز از امروز آعاز شده است.

وی با اشاه به اینکه مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند، تاکید کرد: شهروندان در شرایط فعلی تا رسیدن به تعادل عرضه و تقاضای کالاهای اساسی، از خرید مازاد بر نیاز مصرف روزانه خود خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰۰ تن کالای اساسی شامل برنج، گوشت مرغ و گوشت قرمز و روغن، قند و روغن مایع در سطح شهرستان مهاباد با قیمت‌های مصوب در قالب طرح تنظیم بازار توزیع شده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی مهاباد آذربایجان غربی کالای اساسی ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مهاباد آذربایجان غربی وزارت جهاد کشاورزی مهاباد آذربایجان غربی کالای اساسی ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد گفت: رقابت سه هزار و ۱۴۱ داوطلب کنکور در مهاباد برای قبولی در دانشگاههای سراسر کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان آغاز شد.

بهروز خضری افزود: از مجموع داوطلبان ۶۴ درصد زن و ۳۶ درصد مرد هستند که در پنج گروه هنر، علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبانهای خارجه طی دو روز با هم رقابت می‌کنند.

خضری اظهارکرد: گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی صبح امروز پنجشنبه، گروه آزمایشی هنر و زبانهای خارجه عصر امروز و داوطلبان گروه علوم تجربی هم فردا جمعه با هم رقابت می کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه داوطلبان می توانند از نمره دو آزمون سال گذشته نیز برای انتخاب رشته استفاده کنند و این نتایج برای انتخاب رشته امسال معتبر بوده، شرایط آرامش‌بخشی برای داوطلب فراهم شده است.

خضری تأکید کرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • (تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید