Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@08:25:59 GMT

قاسمپور: عزل عزیزی خادم را به فال نیک می گیرم

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۸۱۵۲

قاسمپور: عزل عزیزی خادم را به فال نیک می گیرم

ابراهیم قاسمپور  در خصوص عزل شهاب عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال با رأی اعضای هیأت رئیسه اظهار داشت: اگر مستندات، مدارک و شواهدی وجود دارد باید به عموم مردم ارائه شود تا آنها قانع شوند. اگر خلافی صورت گرفته و با آن برخورد شده حق طبیعی هیأت رئیسه است که این کار را انجام بدهد.

وی افزود: اگر این کار براساس مستندات انجام شده کار خیلی خوبی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید جلوی کارهای غیرقانونی گرفته شود. این اتفاق نادری بود. در فدراسیون‌های گذشته هم اقداماتی انجام شد و پرونده‌هایی وجود داشت که خیلی روشن نبودند و کسی هم برخورد نمی‌کرد. امیدوارم این قانون‌گرایی و حق‌گرایی ادامه پیدا کند.

کارشناس فوتبال گفت:‌ هر کسی خلافی می‌کند باید تبعاتش را بپذیرد، من این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم همه سازمان‌ها نیز همینطور عمل کنند تا فساد کنترل و جلوی آن گرفته شود. 

قاسمپور با اشاره به شرایط فدراسیون عزیزی خادم عنوان کرد: او زمانی که آمد خیلی کارها می‌خواست انجام بدهد. به ندرت پیش می‌آید یک رئیس در ابتدای کار خودش قول کارهایی را بدهد.  امیدوارم هر کسی جای او می‌آید اصول کار و چارچوب قوانین و مقررات را رعایت کند. این قوانینی که در فیفا و آسیا علیه ما وضع می‌شوند مشکل‌ساز شده‌اند و این وضعیت باید تغییر پیدا کند.کسانی که رأی می‌دهند خیلی مهم هستند. باید آدمی بر سر کار بیاید که کننده کار باشد سلامت فکری داشته باشد امیدوارم در انتخابات بعدی دچار مشکل نشویم.

بیشتر بخوانید

آشتیانی:خوبان عالم هم عزیزی خادم را از برکناری نجات ندادند نقشه انتقام یحیی از ایرالکو با رامین/عکس جانشین عزیزی خادم مشخص شد

251253

کد خبر 1603884

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهاب الدین عزیزی خادم عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد