Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@05:14:28 GMT

چگونه در کوتاهترین زمان مدرک آیلتس بگیریم؟

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۸۲۹۲

چگونه در کوتاهترین زمان مدرک آیلتس بگیریم؟

من سعی کردم که تا پایان این مقاله بهترین دوره آموزش زبان انگلیسی برای دریافت مدرک آیتلس را به شما معرفی کنم و همچنین خواهیم دید که چرا دوره‌های آموزش زبان سفیر گفتمان به عنوان بهترین دوره‌های آموزش زبان شناخته می‌شوند.

بهترین دوره آموزش زبان انگلیسی کدام است؟

بگذارید این پرسش را به‌صورت بهتری از شما بپرسم، «بهترین دوره آموزش زبان انگلیسی برای مدرک آیلتس کدام است؟» بسیاری از مخاطبین ما دغدغه ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات عالیه و یا تحصیل در دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی دارند و برای نشان دادن سطح مهارتی خودشان نیازمند دریافت مدرک IELTS هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدرک آیلتس (IELTS) یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان است و در این آزمون در چهار مهارت: خواندن، شنیدن، صحبت کردن و نوشتن از زبان‌آموزان، امتحان گرفته می‌شود. نمره هر کدام از مهارت‌ها بین صفر تا نه است. دریافت نمره‌های بالاتر از شش نشان‌دهنده درک خوب زبانی است، همچنین نمره‌های بالاتر از هفت نیز نشان دهنده تسلط عالی زبان‌آموز بر زبان است و در نهایت نمره‌های بین هشت تا نه زبان، تقریباً به‌ معنای آن است که زبان‌آموز مهارتی در حد یک انگلیسی زبان مادرزاد، دارد.
هر سال آزمون‌های آیلتس در کشورهای مختلف برگزار می‌شود و ایران نیز یکی از کشورهایی است که این آزمون در آن برگزار می‌گردد.
یکی از مهمترین دغدغه‌هایی که زبان‌آموزان همیشه داشته‌اند، یافتن موسسه آموزش زبانی است که بهترین دوره آموزش زبان انگلیسی را مطابق با استانداردهای مدرک آیلتس ارائه دهد. مهارت و خبره گی استادان نیز یکی از نگرانی‌های دیگر زبان‌آموزان بوده است. دریافت نمره بالا در این آزمون شانس قبولی در دانشگاه‌های معتبر، افزایش امتیازهای مهاجرتی، افزایش شانس استخدام و سایر موارد را به همراه دارد. به همین خاطر بسیاری از زبان‌آموزان به‌صورت تعصب آمیزی در انتخاب دوره‌های زبان انگلیسی متناسب با استانداردهای IELTS، وسواس به خرج می‌دهند.
اما اگر شما به‌دنبال انتخاب بهترین دوره آموزش زبان انگلیسی برای دریافت مدرک آیلتس هستید، بهتر است که چند نکته را در ذهن داشته باشید. برای رسیدن به دوره آیلتس شما سه مرحله زبان‌آموزی به شرح زیر را باید بگذارنید:
یادگیری زبان انگلیسی پایه: در این مرحله شما باید با زبان انگلیسی و مفاهیم اولیه آن آشنا شوید. در اینجا تاکید ما بر یادگیری خواندن، شنیدن و تا حدودی نوشتن است. مهارت صحبت کردن برای بزرگسالان در این مرحله زیاد مدنظر ما نیست. اینکه شما بتوانید یک متن انگلیسی را بفهمید، صحبت‌های ساده را متوجه شوید و یا کلمه‌های انگلیسی را تا اندازه نیاز بنویسید، کفایت می‌کند. بسیاری از کتاب‌های یادگیری زبان انگلیسی در سطوح مبتدی سعی در آموزش این سطح از زبان به شما دارند. این دوره به‌صورت پیوسته و مستمر بین سه تا شش ماه بسته به زمان و استعداد شما طول می‌کشد.
• یادگیری مکالمه زبان انگلیسی: در مرحله دوم یادگیری زبان انگلیسی تمرکز اصلی بر روی مکالمه است. شما باید بتوانید به‌خوبی بشنوید و لغات را از هم تفکیک کنید، همچنین به‌خوبی منظور خودتان را بیان کنید و توانائی جمله‌بندی ذهنی و تلفظ صحیح را به دست بیاورید. دوره‌های زبان انگلیسی در این سطح، بیشتر تمرکز بر روی شنیدن و سخن گفتن دارند و در عین حال سعی می‌کنند دانش‌واژه شما را نیز افزایش دهند. یادگیری اصطلاحات و نیز گرامر در سطوح بالاتر این بخش قرار دارند. این دوره به‌صورت پیوسته و مستمر بین سه تا شش ماه بسته به زمان و استعداد شما طول می‌کشد.
• دوره‌های پیش از آزمون آیلتس: بعد از آنکه شما مهارت مناسبی در زبان انگلیسی به دست آوردید نوبت به آمادگی برای شرکت در آزمون آیلتس و دریافت مدرک آن می‌رسد. هدف دوره‌های پیش آزمون آیلتس یا Pre-IELTS آن است که مهارت‌های چهارگانه شما و همچنین دانش زبانی‌تان را برای شرکت در آزمون آیلتس تقویت کنند. در اینجا شما به‌صورت حرفه‌ای و جدی باید کار یادگیری زبان انگلیسی را دنبال کنید تا بتوانید نمره‌های بالاتر از هفت را در هر کدام از چهار مهارت به دست بیاورید. این دوره می‌تواند بین چهار تا شش ماه به‌ طول بیانجامد.
پس از طی کردن مرحله ابتدائی، تقویت دانش زبان و در نهایت آمادگی آزمون، شما آماده‌اید که در آزمون آیتلس شرکت کنید. دقت کنید که بهترین دوره آموزش زبان انگلیسی برای شما دوره‌ای است که به مطابق آنچه که در اینجا گفته شد، شما را به سطح بالای زبانی و آمادگی آزمون برساند.

آیا گرفتن مدرک آیلتس سخت است؟

کلمه «سخت» یک عبارت نسبی است و در مقابل یک معیار قابل استفاده است. وقتی می‌گوئیم چیزی سخت است، یعنی ما معیاری برای سنجش داریم. اما در آزمون آیلتس ما چنین معیاری را نداریم. بسته به دانش زبانی، سطح مطالعه روزانه زبان انگلیسی، سن‌، دوره آموزش زبان انگلیسی سپری شده و نیز نحوه یادگیری زبان انگلیسی برای شرکت در آزمون آیلتس، شما می‌توانید معیاری را برای سخت بودن و یا آسان بودن مدرک آیلتس در نظر بگیرید.
با این همه، همیشه یک چیز را به یاد داشته باشید: «یادگیری زبان انگلیسی به‌مانند ریاضی و یا فیزیک نیست، زبان انگلیسی یک مهارت اساسی انسانی است که شما می‌توانید آن را به‌راحتی بیاموزید». بر خلاف دروس منطقی و یا مهارتی، زبان انگلیسی به‌راحتی قابل یادگرفتن است، تنها چیزی که لازم است در یادگیری زبان انگلیسی در نظر داشته باشید «استمرار یادگیری» است. 

آزمون آیلتس چقدر هزینه دارد؟

جدای از کلاس‌هایی که شما باید برای آمادگی در آزمون ielts بگذارنید، خود آزمون آیلتس نیز نیازمند پرداخت هزینه است. این هزینه به صورت دلاری (هزینه آزمون آیلتس 2022) برابر با 200 تا 270 دلار است. این هزینه بسته به نوع آزمون شما متفاوت است. به صورت معمول باید برای آزمون آیلتس (در زمان نگارش این مقاله) 225 دلار آمریکا را در نظر بگیرید.
البته ممکن است برخی از موسسه‌های آموزشی و یا کاریابی به شما تخفیفاتی را به صورت کد تخفیف، بن خرید و یا پیش ثبت نام شما در آزمون انجام دهند. با این حال در اغلب موارد خود شما باید به صورت مستقیم هزینه آزمون آیلتس را در زمان ثبت نام واریز نمائید.
البته برخی از آزمون‌های آیلتس مانند آزمون IELTS Life Skills هزینه کمتری دارند و هزینه ثبت نام آن برابر با 200 دلار (در زمان نوشتن این مقاله در سال 2022) محاسبه می‌شود. آزمون IELTS UKVI بالاترین شهریه را در بین آزمون‌های آیلتس دارد و باید برای ثبت نام در این آزمون شهریه‌ای برابر با 270 دلار را پرداخت کنید.

بهترین دوره آموزش زبان انگلیسی کجا برگزار می‌شود؟

قطعاً پیدا کردن مرکزی که بتواند در هر سه مرحله پایه، مکالمه زبان و در نهایت آزمون آیلتس در کنار شما باشد بسیار مهم است. این کار باید با وسواس خاصی انجام شود. حتی نیم نمره در نمره نهایی آزمون آیلتس می‌تواند به‌ معنای پذیرش و یا رد شما در یک فرصت تحصیلی، کاری و یا مهاجرتی باشد. موسسه سفیر گفتمان یک مرکز حرفه‌ای برای آموزش زبان و آمادگی برای آزمون‌های آیلتس است. در این موسسه تمامی دوره‌های آموزشی و آمادگی آزمون در بالاترین سطح آماده و ارائه شده است. دوره‌ها به‌قدری متنوع و با کیفیت است که هر کدام نیازمند یک مقاله جداگانه است. حفظ استانداردهای بین‌المللی و تنوع شیوه‌های آموزش سبب شده است که حتی سختگیرترین افراد هم موسسه سفیرگفتمان را توصیه کنند. 

کد خبر 1603911

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بهترین دوره آموزش زبان انگلیسی یادگیری زبان انگلیسی آزمون های آیلتس آزمون آیلتس زبان آموزان مدرک آیلتس ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذر زمان بر پل زمانخان سامان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیماچهارمحال و بختیاری، تخریب‌های ناشی از عوامل طبیعی و غیر طبیعی بر سازه‌ی پل تاریخی زمانخان، موجب نگرانی‌های بسیاری شده است که در گذر زمان کمرنگ می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در سال ۱۳۹۹ شرکت آب منطقه‌ای به دلایلی اقدام به ساخت و ساز در عرصه پل زمانخان کرد که همین موضوع موجب شکایت ما از این شرکت شد.
جیلان افزود: طبق نظر مشاوران و کارشناسان مرمت پل زمانخان، اقدام شرکت آب منطقه‌ای موجب حذف حوضچه آرامش ضلع غربی سازه شده که به همین دلیل، فشار آب ورودی بر پایه‌ها به ویژه پایه میانی افزایش یافته است.
وی گفت: در دوسال گذشته هم به دلیل عوامل طبیعی برف و سرما، بخشی از نواحی سطحی پایه‌ها آسیب دیده اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: به همین منظور با تشکیل یک گروه از کارشناسان با تجربه از خارج استان و تخصیص ۱۵ میلیارد ریال اعتبار، کار مطالعات مرمت پل زمانخان در دست انجام است.
جیلان گفت: کار مرمت پل در دو بخش اظطراری برای سطوح سنگی و اساسی برای قسمت زیرین پل میانی انجام خواهد شد.
پایه‌های پل تاریخی زمانخان در زمان ساسانیان با تغییر مسیر رودخانه به محل فعلی، بر روی یال سنگی کوه مجاور به تعداد یک دهانه تراشیده شد.
در دوره صفوی با ایجاد دهانه دوم، سازه اصلی فوقانی به دست زمانخان، در دوره قاجار به دست خوانین ایلبگی و در دوره پهلوی دوم به دست عبدالحسین قزوینی حاکم روستای چم عالی مرمت اساسی شد و اکنون آنچه به سرعت بر پل زمانخان می‌گذرد، مساله زمان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (9 اردیبهشت)
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • گذر زمان بر پل زمانخان سامان
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (7 اردیبهشت)