Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@02:16:46 GMT

آغاز دومین اردوی تیم‌ ملی کاراته در مشهد و اراک

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۸۳۵۲

آغاز دومین اردوی تیم‌ ملی کاراته در مشهد و اراک

دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته آقایان و بانوان ناشنوایان برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ برزیل، در اراک و مشهد مقدس آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان؛ دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم‌ ملی کاراته ناشنوایان در بخش آقایان برای حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۱ ناشنوایان در برزیل، از امروز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه در مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک  آغاز و تا ۶ اسفند ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۱۴ کاراته کا دعوت شده زیرنظر غلامعلی حیدری سرمربی کومیته، مجید صافی سرمربی کاتا و محمدرضا هوشیار مربی کومیته در دو نوبت صبح و عصر به تمرین می‌پردازند.

در بخش بانوان نیز ۱۱ بانوی کاراته کار ناشنوا زیر نظر مژگان قربانی سرمربی کومیته و کادر فنی تمرینات خود را در مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی برگزار و تا ۴ اسفندماه ادامه خواهند داد.

بیست و چهارمین دوره مسابقات المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان، اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در کاکسیاس دو سول برزیل برگزار می ‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی‌پوشان جوان هندبال کشورمان که در پنجمین اردوی تیم ملی به سر می‌برند، امروز در دومین دیدار دوستانه خود با تیم لیگ برتری سپاهان نوین برنده شدند.   ملی‌پوشان این دیدار را با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ به سود خود به پایان رساندند.    تیم هندبال جوانان ایران چهارشنبه ۵ اردیبهشت نخستین دیدار دوستانه خود را برابر این تیم برگزار کرده بود.   با برگزاری این دو دیدار دوستانه پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم هندبال جوانان ایران به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین