Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: اعتبارات مصوب احیا و بازسازی قنوات استان در سال جاری نسبت به اعتبارات مصوب سال گذشته ۶ برابر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی  امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال اعتبار مصوب استان خراسان جنوبی برای احیا و مرمت قنوات ۱۲۳ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۶۹ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۶ هزار و ۹۸۴ رشته قنات در خراسان جنوبی وجود دارد، گفت: طول قنوات استان حدود چهار هزار کیلومتر است که تاکنون هزار و ۱۱۸ کیلومتر مرمت و بازسازی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر ۱۰۰ درصد اعتبارات مصوب تخصیص پیدا کند، حدود ۱۴۰ کیلومتر دیگر از قنوات استان در سال جاری مرمت و بازسازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۹۰۰ کیلومتر از قنوات این استان نیازمند مرمت است، افزود: در مجموع بیش از ۲۵ درصد قنوات خراسان جنوبی تاکنون مرمت و احیا شده است.

جعفری با اشاره به قنوات سیل‌خورده سال جاری گفت: سه قنات بزرگ روستای گز شهرستان سربیشه، قنوات دادران و وازی گزیک شهرستان درمیان امسال با همکاری بسیج سازندگی استان و مشارکت پررنگ مالکان مرمت و بازسازی شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی  عنوان کرد: این قنوات با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال بازگشایی، بازسازی و مرمت شده و در حال حاضر آبدهی آنها در مجموع ۹۰ لیتر بر ثانیه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان

علیرضا جیلان اظهار داشت: عوامل طبیعی و غیرطبیعی موجب آسیب به پایه‌های این بنای تاریخی شده است.

بیشتر بخوانید

آغاز مرمت اضطراری پل تاریخی زمانخان

وی افزود: با ارائه گزارش نهایی دانشگاه اصفهان مرمت و بازسازی پایه میانی این پل بزودی آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • احیا قنات‌ها در قم بی‌وقفه دنبال می‌شود
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه ساماندهی می‌شود
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست