Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مردم سخاوتمند خراسان جنوبی طبق روال همه ساله در آستانه سال نو با برگزاری جشن گلریزان به یاری کودکان و نوجوانان بی‌بضاعت می‌شتابند و در چهارم اسفند ماه دل کودکان نیازمند را شاد می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، پیشینه آیین گلریزان دانش آموزان نیازمند بیرجند به حدود 30 سال قبل بر می‌گردد و مردم با الگوگیری از امام علی (ع) به  یاری نیازمند می‌شتابند تا دل آنها را در آغاز سال نو شاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول اجرای جشن گلریزان بیرجند در نشست خبری گفت: به دلیل پیک ششم کرونا سی اُمین گلریزان خراسان جنوبی روز چهارشنبه چهارم اسفند ماه به طور مجازی در یکی از زورخانه‌های شهر بیرجند برگزار می‌شود. 

مهدی قمری افزود: جشن گلریزان از سال 1370 توسط زورخانه قدیمی امیرعرب بیرجند و هیئت ابوالفضلی با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند و خرید البسه برای آنان در آستانه سال نو برگزار می‌شود.

جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در قم برگزار شدهمه با هم در  جشن گلریزان مهربانی شرکت می‌کنیم52 جشن گلریزان در ماه رمضان 1400 برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه سال گذشته عایدات جشن گلریزان بیرجند حدود 700 میلیون تومان بود ادامه داد: با این مبلغ 6 هزار و 800 دست لباس نو برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه شد که ارزش واقعی این اقلام یک میلیارد و 200 میلیون تومان برآورد شده است.

مسئول اجرای جشن گلریزان بیرجند توجه به نیازمندان را باعث افتخار و کمال انسان دانست و بیان کرد: جامعه هدف این مراسم با کمک آموزش و پرورش و کمیته امداد استان شناسایی و کمک‌های جمع‌آوری شده بین آن‌ها توزیع می‌شود.

قمری تصریح کرد: با توجه به نوسانات قیمت‌ها و گرانی‌های روز افزون امکان خرید نسبت به سال گذشته کاهش  یافته که نیاز به حمایت مردم در این زمینه داریم.

وی با بیان اینکه مراسم جشن گلریزان از سنت‌های دیرینه زورخانه‌های خراسان‌جنوبی است افزود: جشن گلریزان بیرجند با شماره 2057 در بهمن ‌ماه 1398 در میراث معنوی کشور به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/257/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشن گلریزان بیرجند برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی

 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ طولابی نژاد اظهار کرد: با مراجعه فردی به پلیس فتای شهرستان بافق و بیان اینکه آشنایی با فردی در فضای مجازی باعث کلاهبرداری از او شده است، رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت. 


فرمانده انتظامی شهرستان بافق افزود: در تحقیقات مشخص شد که مالباخته با فردی در فضای مجازی آشنا شده و تا چند روز با هم گفتگو داشتند و بعد از ایجاد صمیمیت بین آنها، کلاهبردار درخواست مبلغ ۲۵ میلیون ریال وجه نقد می‌نماید که پس از واریز وجه توسط مالباخته، دیگر جوابگوی او نبوده است. 


وی ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس فتا، متهم در یکی از شهر‌های کشور شناسایی و مبلغ مذکور به حساب شاکی بازگردانده شد. 


فرمانده انتظامی بافق از شهروندان خواست دراین موارد دقت بیشتری داشته باشند و به افراد در فضای مجازی اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • مدارس اروند مجازی شد
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی