Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین پرسپولیس می گوید وضعیت فعلی فوتبال ایران گویای عملکرد عزیزی خادم است و اگر کار درست پیش می‌‌رفت کار به عزل کشیده نمی‌شد

بهنام طاهرزاده پیشکسوت پرسپولیس درباره عزل شهاب عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، بهنام طاهرزاده با اشاره به برد سه بر یک پرسیولیس در هفته هفدهم لیگ برتر مقابل نساجی به تسنیم گفت:

بعد از شکست در سوپر جام، این بازی خیلی مهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برد پرگل از نظر روحی - روانی روی تیم و بازی‌های آینده‌اش تاثیر دارد. به یحیی گل‌محمدی و تیمش خسته نباشید و تبریک ویژه می‌گویم و تنها چیزی که باید در این خصوص بگویم، این است که اگر امسال پرسپولیس بار دیگر قهرمان شد، فقط باید به کادرفنی و بازیکنان تبریک گفت و هیچ‌کس دیگری در آن نقشی ندارد. باید مجسمه تک تک این بازیکنان و کادر فنی را بسازیم و سر در باشگاه قرار دهیم تا همه به آنها افتخار کرده و هر مدیری هم بعد از این به باشگاه آمد، بداند این تیم بدون هیچ کمکی از سوی مدیریت و متولیانش، با دست خالی جنگید و قهرمان شد.

او با انتقاد از مدیرعامل پرسپولیس تأکید کرد:

این تیم 5 سال قهرمان ایران و دو دوره قهرمان غرب آسیا شده، بعد مدیری را آورده‌اند که فقط خوب حرف می‌زند. امیدوارم پرسپولیس ششمین قهرمانی‌اش را هم بگیرد، هر چند کار خیلی سخت است و هواداران هم باید بدانند که هیچ یک از خواسته‌های کادرفنی تامین نشده و ما واقعاً بعد از رفتن احمد نوراللهی به جذب یک هافبک وسط خوب و یک مهاجم ششدانگ احتیاج داشتیم. باید خط دفاعی را هم ترمیم می‌کردیم. از بازیکنان و کادرفنی می‌خواهم که باهوش عمل کنند، چشم‌شان را به این مسائل ببندند و امسال فقط فوتبال‌شان را بازی کنند، تا به قهرمانی ششم هم برسیم.

مهاجم پیشین پرسپولیس گفت:

هدف‌ آقایان این بود که از نظر مالی به تیم فشار بیاورند که بازیکنان جدا شده و شیرازه تیم از هم بپاشد. هماهنگی این تیم به قدری بود که در 5 سال اخیر قهرمان ایران شده و هر چه جام بوده را از آن خود کرده است.

طاهرزاده در ادامه به تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای برکناری عزیزی‌ خادم اشاره کرد و گفت:

سالی که نکوست از بهارش پیداست. از روز اول هم مشخص بود عملکرد این فدراسیون چطور خواهد بود. کاش با برند ایرانی به جام‌جهانی می‌رفتیم. این فدراسیون یک مربی معمولی را برند کرد. غریبه پرست بودند و در شرایطی که تیم ما بضاعت بسیار خوبی داشت، مربی معمولی خارجی را معروف کردند. عزیزی‌ خادم باید یک مربی ایرانی را رأس تیم قرار می‌داد. اسکوچیچ آدم خوشبختی است که کنار بازیکنان ایرانی برند جهانی شد و قیمتش بالا رفت. تازه در آینده نزدیک هم از ما طلبکار می‌شود، در حالی که می‌توانستیم یک مربی ایرانی را کنار این تیم خوب برند کنیم.

بازیکن سابق پرسپولیس عنوان کرد:

همه چیزِ این فوتبال گویای عملکرد رئیس فدراسیون است. وقتی این همه مشکلات در داوری، باشگاه‌ها و... به وجود می‌آید و با این همه حاشیه مواجه هستیم، برای این است که از روز اول درست و سالم کار نشده است. اگر کار سالم و صحیح انجام می‌شد هیئت رئیسه تصمیم به عزل نمی‌گرفت. آنها خودشان می‌دانند چه خبر است و این لکه سیاهی برای فدراسیون فوتبال ایران است.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس هیات رییسه ۴۳ تخلف رییس فدراسیون را لیست کرد / اختصاصی طرفداری کاش تلویزیون هم هیات رییسه داشت؛ قیافه نوستراداموس تلویزیون دیدنی است! رکورد ویژه لیورپول؛ غلبه بر هر دو تیم شهر میلان در سن سیرو هواداران بایرن در اتریش هم دست از سر ردبول بر نداشتند / عکس 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم