Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@03:02:41 GMT

امام زمان(عج) را با ۱۲ فصل این کتاب بهتر بشناسید

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۸۹۷۱

امام زمان(عج) را با ۱۲ فصل این کتاب بهتر بشناسید

به گزارش خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، اعتقاد به ظهور قیام مصلحی جهانی در آخرالزمان که عالم را یکپارچه عدل و داد می‌کند و ریشه ظلم و ستم را بَرمی‌کَند، در کتب عموم مذاهب، مثل تورات، زبور ، اَوستا، انجیل و قرآن مطرح شده است و حتی دین‌های ساختگی، مثل هندو و بودا نیز در متن خود، آینده بشر را چه ازنظر مادّی و چه ازنظر معنوی، پرفتوح ارزیابی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دین اسلام این داعیه را دارد که آن مصلح جهانی، بزرگی از مسلمانان است؛ بزرگی از نسل پیامبر رحمت(ص) که در آخرالزمان با قیام جهانی خود، برای همیشه تمام دنیا را از لوث ظلم و ظالم و فساد و مفسد پاک می‌کند و حکومت عدل جهانی تشکیل می‌دهد. بنابراین، بررسی جوانب مختلف شخصیت ایشان کاملاً ضروری است.

از این رو «سید مهدی مجتهد سیستانی» از اساتید مهدویت و فِرَق در «کتاب مهدی» به بررسی تحقیقیِ همه ابعاد شخصیتی و شخصی امام زمان(عج) پرداخته است. این کتاب در دوازده فصل دسته‌بندی شده است که عبارت است از: اندیشه مصلح جهانی در ادیان، مشترکات و مفترقات شیعه و اهل سنّت در مهدویت، پدر و مادر حضرت مهدی، ولادت امام زمان، آشنایی با القاب آن حضرت، جواز نام بردن ایشان، شمایل آن حضرت، برخی ویژگی‌ها، امامت در کودکی، کلیاتی در مورد غیبت قائم، علل و فواید غیبت، فواید امام غایب، غیبت صغری، نیابت خاصه، فرمایش‌های حضرت مهدی، زندگی آن حضرت: مکان، ازدواج و فرزند، امکان رؤیت حضرت مهدی(عج) در غیبت کبری.

«کتاب مهدی» به قلم «سید مهدی مجتهد سیستانی» در ۳۷۶ صفحه و به قیمت ۹۵ هزار تومان به تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران وارد بازار کتاب شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کتاب مهدی امام زمان مسجد مقدس جمکران انتشارات کتاب جمکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در حال ترمیم است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) کوچه شعبانیه و ورود آب به زیرزمین برخی از خانه‌ها و مغازه ها، به دستگاه‌های امدادی و خدماتی اطلاع داده شد و در پی آن عوامل امدادی شهرداری اعم از گشت ساختمان، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، نیرو‌های عمرانی و خدماتی منطقه بافت تاریخی شهرداری برای همکاری با شرکت آب و فاضلاب و همچنین نیرو‌های امدادی هلال احمر و پلیس راهور در محل حادثه حاضر شدند.   با حضور دستگاه‌های امدادی در محل مشاهده شد که ترکیدگی در لوله اصلی آب رخ داده و به دنبال آن آب به زیرزمین برخی از ساختمان‌های مجاور وارد شده است که بلافاصله عملیات تخلیه آب از سوی آتش نشانی و خدمات ایمنی و آبفا آغاز شد.   عوامل پلیس راهور نیز بخش‌هایی از این خیابان را مسدود کرده و آتش نشانان با همکاری ماموران شرکت آبفا از جاری شدن بیشتر آب و نفوذ آن به اماکن اطراف جلوگیری کردند.   عملیات تخلیه آب با پمپ‌های آب در حال انجام است و دستگاه‌های امدادی و خدماتی با استفاده از تجهیرات موجود اقدام به ایمن سازی محل کردند.   همچنین هماهنگی‌های لازم درخصوص اسکان موقت شهروندانی که ساختمان‌های آنها دچار آسیب شده است، انجام شد.

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای مسواک زدن / چند بار در روز مسواک بزنیم؟
  • بهترین زمان استفاده از ویتامین‌ها چه ساعتی است؟
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد
  • ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در حال ترمیم است
  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • اعتراض دانشجویان مساله فلسطین و غزه را جهانی کرد
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • پیولی را اخراج نکنید، بهتر از او ندارید!
  • شهید جوادی را بهتر بشناسید