Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛‌ «رضا عنایتی» امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل  سپاهان اصفهان، تصریح کرد: مقابل تیمی بازی داریم که از نظر شخصیتی و ساختاری قدرتمند است. سپاهان یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای ایران است و با کوچکترین اشتباه ممکن است سخت تنبیه شویم.

وی افزود: در بازی رفت هم یک گل در دقیقه ۸۵ دریافت کردیم، پس باید تمرکز کنیم چون با کوچکترین اشتباه تنبیه می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بازی خوبی را ارائه دهیم ولی به تلاش خودمان بیشتر امیدوار هستیم.

عنایتی تصریح کرد: برنامه‌ریزی ما این بود که امسال را در لیگ برتر بمانیم اما دست از تلاش برنمی‌داریم و ان‌شاءالله در پایان فصل در جایگاه خوبی قرار بگیریم. چیزی که مسلم است می‌خواهیم در لیگ بمانیم و باید ببینیم در ادامه فصل چه می‌شود.

سرمربی هوادار درباره غایبان تیمش بیان کرد: داریوش شجاعیان و محمد قاضی به بازی بعد تیم ما نمی‌رسند اما بقیه بازیکنانمان شاداب هستند و آماده بازی هستیم.

عنایتی درباره انتقال بازی‌های تیمش به تهران گفت: از مسئولان ورزشگاه کرج که میزبان ما بودند تشکر می‌کنم. هر کاری که در توان‌شان بود انجام دادند. متاسفانه کیفیت زمین کرج به دلیل بازی‌های زیاد پایین آمده است و خداراشکر می‌کنیم که با مدیریت خوب می‌توانیم در ورزشگاه پاس به میدان برویم. در تهران استادیوم‌های بسیار خوبی است اما نمی‌دانم دست چه کسی هستند. ما زمین‌های بسیار خوبی داریم و اگر بتوانیم این ورزشگاه‌ها را در اختیار تیم‌های لیگ برتری قرار دهیم، مشکلات حل می‌شوند.

وی درباره عزل رییس فدراسیون فوتبال گفت: اگر بخواهیم درباره او صحبت کنیم باید ببینیم چه کارهایی انجام داده است. به هر حال هیات رییسه برخی شرایط را خوب ندید. وقتی این خبر آمد همه ما شوکه شدیم و دیدیم که این مساله جدی شد. کسی که در فوتبال می‌آید باید تفکر بزرگی داشته باشد. ما از لحاظ امکاناتی دهم آسیا هم نیستیم و این شرایط باید تغییر کند و رییس جدید با برنامه‌ریزی خوب می‌تواند اتفاق بزرگی را رقم بزند.

او درباره شکایت هوادار از استقلال گفت: برخی‌ها به من می‌گویند چرا از استقلال شکایت کردید در حالیکه کاره‌ای نیستم که شکایت کنم. تیم ساختار و مدیریت دارد و به این مسائل ورود نمی‌کند. هیچ رنگی زیباتر از رنگ آبی نیست و من به دنبال سمت گرفتن نیستم.

دیدار تیم‌های هوادار و سپاهان در جریان هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۵ فردا (جمعه) در تهران برگزار می‌شود.

هم اکنون سپاهان با ۳۲ امتیاز در رتبه سوم است و هوادار با ۱۷ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد.

برچسب‌ها هوادار تهران تیم فوتبال سپاهان رضا عنایتی لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوادار تهران تیم فوتبال سپاهان رضا عنایتی هوادار تهران تیم فوتبال سپاهان رضا عنایتی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان

به گزارش ورزش‌سه، بر این اساس تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آرنا با نفرات زیر برابر سپاهان صف آرایی می‌کند:
کردانی، سیدعلی، احسان علوان‌زاده، آنتیک، مومنی، فاتح، خالدی، وحید نامداری، حمودی، محمد اهل‌شاخه و پاک‌پرور.

همانطور که مشخص است سیاوش اکبرپور بازیکنان نامداری همچون مومنی، خالدی، حمودی و اهل شاخه را در ترکیب خود در اختیار دارد که سال‌های واپسین فوتبال خود را پشت سر می‌گذارند ولی تجربه آنها در دیدار حساس برابر سپاهان می‌تواند به کار نماینده شهر اهواز بیاید.

دیگر خبرها

  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم