Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، در نامه ۱۷ نماینده مجلس شورای اسلامی به محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آمده است: ضمن قدردانی و تشکر از برنامه دقیق جناب‌عالی جهت تصدی سمت مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، خواهشمند است جهت ایجاد فضای همکاری، هم‌افزایی و نظارت، دستور فرمایید طی ۲۱ روز اداری اقدام لازم جهت شفاف‌سازی برنامه در محورهایی که در ادامه به حضورتان تقدیم می‌شود، صورت پذیرد و اطلاعات درخواستی در قالب جدول پیوست به این‌جانبان منعکس گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توجه جناب‌عالی مزید امتنان خواهد بود.

در این نامه مطالبات نمایندگان، «برنامه زمان‌بندی اجرای هر طرح»، «تعیین فازهای اجرای طرح‌ها و ارائه‌ میزان پیشرفت شاخص‌ها به صورت دوره‌های شش ماهه»، «شاخص‌ها و سنجه‌های قابل اندازه‌گیری برای هر طرح»، «وضعیت شاخص‌ها در آغاز به کار دولت سیزدهم برای هریک از طرح‌ها»، «چشم‌انداز و خروجی نهایی هریک از طرح‌ها» و «ارائه نام مسئول ارائه دهنده‌ گزارش‌های دوره‌ای از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی و پیگیری‌کننده بازخورد نمایندگان در خصوص میزان پیشرفت هریک از طرح‌ها» ذکر شده است.

محورهای مورد نظر این نمایندگان در نامه ذکر شده، «تحول در پژوهش و فناوری با هدف اثربخشی در حل مسائل کشور»، «ارتقای کیفیت آموزش عالی»، «توجه به کارآفرینی دانشجویان، اساتید و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان»، «تقویت علوم پایه، علوم انسانی و تحقیقات بنیادی»، «دیپلماسی علمی»، «توجه به انسجام و هماهنگی در سیاستگذاری و مدیریت آموزش عالی» و «ارتقای عدالت آموزشی» بیان شده است.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تهران وزارت علوم تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تهران تحقیقات و فناوری طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد

وزیر بهداشت در خصوص مصوبه دولت در ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی گفت: این مصوبه به همه بیمارستان‌های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه هر حادثه یا بیماری که در هفت سال اول زندگی رخ دهد، در سایر سال های عمر باقی می‌ماند و سلامت فرد را مختل می‌کند، اظهار کرد: بر این اساس به پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیئت دولت این طرح به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی داده شود تا از این طریق سلامت آنها ایمن شود.

وی با بیان اینکه این مصوبه به تمام بیمارستان‌های وزارت بهداشت ابلاغ شده است و با اشاره به کمبود دارو برای بیماران تالاسمی افزود: بنای ما این است که با تقویت شرکت‌های دانش بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم، اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص دهد، کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش بنیان تامین می‌کنیم.

کد خبر 749679

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد