Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، دادگاه فدرال عراق امروز پنجشنبه به انتقادات مقامات اقلیم کردستان از این دادگاه به دلیل غیرقانونی دانستن صادرات نفت اربیل، واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، دادگاه فدرال عراق اعلام کرد: مقامات اقلیم کردستان خود به صورت خودجوش به صادرات نفت به تل آویو و فروش آن به رژیم صهیونیستی اذعان کردند و همین اذعان، موضع آنها در مقابل بغداد را تضعیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاه فدرال در ادامه بیانیه خود آورده است: حکم اخیر در خصوص غیرقانونی بودن صادرات نفت اقلیم کردستان با استناد به بندهای مختلف قانون اساسی صادر شد. این بیانیه درحالی صادر شد که پیشتر مقامات اقلیم کردستان حکم دادگاه عراق را سیاسی توصیف کرده بودند.

اخیراً نیز برهم صالح، رئیس جمهور عراق با صدور بیانیه‌ای پیرامون حکم دادگاه عالی فدرال، خواستار آغاز مذاکرات و گفتگوهای سیاسی جدی میان بغداد و اربیل برای حل و فصل مسأله فروش نفت و گاز توسط اقلیم کردستان، شد.

کد خبر 5427030 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق دادگاه فدرال عراق اقلیم کردستان عراق اوکراین روسیه ایالات متحده امریکا مسکو عراق رژیم صهیونیستی کی یف فلسطین ناتو واشنگتن ولادیمیر پوتین مذاکرات وین سوریه ایران اقلیم کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیمابخش تصویری خبرگزاری «آسوشیتدپرس» تصویر دوربین مداربسته را از حمله پهپادی به یک میدان گازی در «سلیمانیه» عراق پخش کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اقلیم کردستان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله پهپادی به میدان گازی «خور مور» در سلیمانیه در شمال عراق، چهار نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند. هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفت.

وزارت برق منطقه ای کردستان عراق، از تعلیق تولید گاز و از دست دادن ۲۵۰۰ مگاوات تولید برق خبر داد.

حمله موشکی به همین میدان گازی در ماه ژانویه باعث آسیب به زیرساخت‌ها و قطعی گسترده برق شد.

دیگر خبرها

  • فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • توقف صادرات مقاطع طویل لوله و پروفیل فولادی با الزام برگشت ارز
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند