Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@15:22:39 GMT

ورزش‌های پدل و راکتبال در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۹۵۴۱

ورزش‌های پدل و راکتبال در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی ساجدی عصر امروز در جلسه اعضای هیأت رئیسه اسکواش استان اردبیل اظهار کرد: دوره داوری اسکواش در استان اردبیل برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت پایه‌ریزی و راه‌اندازی ورزش‌های پدل و راکتبال و فعالیت‌های هر چه بیش‌تر کمیته‌ها و هیأت‌های شهرستانی اسکواش در استان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر برگزاری مجمع عمومی در پایان سال‌جاری افزود: نشست‌هایی با سازمان بسیج دانش‌آموزی، هیأت‌های کارگری، دانشجویی و ارگان‌های مرتبط با ورزش به‌منظور انعقاد تفاهم‌نامه برای توسعه و استعدادیابی ورزش اسکواش انجام خواهد گرفت.

رئیس هیأت اسکواش استان اردبیل تصریح کرد: برگزاری جلسات در دیگر هیأت‌های شهرستانی اسکواش استان اردبیل و راه‌اندازی لیگ اسکواش در استان با تأمین مسائل مالی هم‌چون جذب سرمایه‌گذار، از دیگر برنامه‌های هیأت اسکواش استان اردبیل است.

ساجدی بیان کرد: با همکاری اعضا، کمیته‌ها و هیأت‌های شهرستانی اسکواش استان اردبیل، شاهد پیشرفت روزافزون ورزش اسکواش در سطح استان اردبیل خواهیم بود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: هیأت اسکواش استان اردبیل اسکواش علی ساجدی پدل راکتبال اسکواش استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان مدرس اظهار کرد: با هدف استعدادیابی و استفاده از ظرفیت های والیبالی استان اردبیل جشنواره مینی والیبال استان در اردبیل برگزارشد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با حضور ۱۷ تیم از باشگاه ها و مدارس خصوصی و هیاتهای والیبال شهرستانها به مدت دو روز در سالن شهید آسمانی برگزارمی شود.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل اضافه کرد: مهمترین هدفی که در برگزاری این نوع جشنواره ها دنبال می کنیم توجه به رده های پایه، کشف استعداد برای آینده والیبال استان، ایجاد رقابت و شورو نشاط در بین باشگاه ها و مدارس خصوصی و همچنین هیات های والیبال شهرستان هاست.

مدرس با اشاره به اینگکه جشنواره های ورزشی تضمین آینده استان اردبیل را در رشته های مختلف ورزشی به دنبال دارد، گفت: در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری جشنواره مینی والیبال در بخش دختران اردبیل نیز خواهیم بود.

وی افزود: ماحصل این استعدادیابی و این جشنواره ها در حال حاضر حضور ملینا غفرانی در تیم ملی نوجوانان، سیدمحمد موسوی در تیم ملی نوجوانان، محمدرضا شیرافکن در تیم ملی جوانان و کیانوش حیدری در لیگ برتر والیبال کشور است.

کد خبر 6095635

دیگر خبرها

  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد