Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان  زنجان -  انصاری گفت: بر اساس مصوبه هیئت مقررات زدایی و تسهیل فضای کسب و کار، همه دستگاه‌های مرجع صدور مجوز‌های کسب و کار باید حداکثر تا ۱۸ اسفندماه مدارک مورد نیاز برای صدور مجوز‌های کسب و کار را در درگاه ملی مجوز‌ها که از سوی وزارت اقتصاد ایجاد شده قرار دهند.

به گفته انصاری پس از ۱۸ اسفند هیچ متقاضی مجوز کسب و کار نباید به صورت حضوری به سازمان یا دستگاهی مراجعه کند و باید همه فرایند‌ها و استعلام‌ها غیر حضوری و الکترونیکی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او می گوید: هرکسی در هر نقطه از کشور اگر بخواهد کسب و کاری را راه اندازی کند می‌تواند از طریق درگاه ملی مجوز‌ها،  شرایط و مدارک لازم برای دریافت مجوز را مشاهده کند و هم درخواست خود را به صورت الکترونیک ثبت کند تا در زمان مشخص شده مجوزش صادر شود.

انصاری گفت:درگاه ملی مجوز‌ها باعث شفافیت در صدور مجوز می‌شود و از طرفی زمان و هزینه لازم برای صدور مجوز در این درگاه مشخص شده است، متقاضیان از طریق این درگاه به درگاه‌های تخصصی هر یک از دستگاه‌ها هدایت می‌شوند تا مدارک لازم را برای دستگاه مورد نظر به صورت الکترونیک ارسال کنند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: برخی از مجوز‌ها به صورت اعلانی صادر خواهد شد یعنی متقاضی به محض ثبت درخواست، احراز هویت می‌شود و مشخص می‌کند که کسب و کارش را در چه نقطه‌ای بنا خواهد کرد، در همان لحظه بررسی هوشمند انجام می‌شود و چنانچه فرد شرایط اولیه را داشته باشد مجوز او به صورت آنی صادر خواهد شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدور مجوز اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است

فرزاد پیشکاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خانوارهای دهک یک تا هفت یارانه بگیر می‌توانند به ازای خرید از این بستر ۲۲۰ هزار تومان یارانه مضاعف به صورت اعتبار دریافت کنند، اظهار کرد: دراین طرح یازده قلم کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات عرضه می‌شود.

وی یادآور شد: در طرح جدید شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه حذف شده و اعتبار تشویقی (۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی فعلی بوده و خانوار یارانه‌بگیر به‌صورت مجزا یارانه نقدی خود را ماهانه دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

به گفته پیشکاری در حال حاضر ۴۷۵ هزارخانوارکردستانی یارانه خود را به خرید کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی اختصاص دادند.

گفتنی است؛ مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیکی تا ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6092634

دیگر خبرها

  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • ۳۹ درصد پروانه های کسب کاغذی در لرستان الکترونیکی شد
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • محرومیت از خدمات دولتی در صورت عدم دریافت شناسه یکتا
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • برپایی میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی در بازار و مترو تهران | ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل