Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@04:40:12 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر آلومینیوم

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۰۸۵۱

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر آلومینیوم

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته هجدهم لیگ‌برتر از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در خانه خودش در مقابل تیم فوتبال آلومینیوم اراک خواهد ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسی‌ها برای حفظ اختلاف‌شان با استقلال و یا در صورت شکست آبی‌پوشان با کم‌کردن فاصله خودشان را به صدر جدول نزدیک کنند.

در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی قرمزپوشان را در این دیدار بررسی کنیم:

لک شش‌دانگ دروازه پرسپولیس

«حامد لک» دروازه‌بان اول پرسپولیس دروازه‌بان نخست این تیم در نیم‌فصل اول حالا با وجود پیوستن احمد گوهری به پرسپولیس باز هم مرد اول و مورد اعتماد یحیی گل‌محمدی برای دروازه این تیم است.

بازگشت سید به قلب دفاع

سعید آقایی، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی و وحدت هنانوف چهار مدافع سرخ‌پوشان در برابر آلومینیوم را تشکیل خواهند داد. با وجود پیوستن رامین رضائیان به پرسپولیس یحیی گل‌محمدی در نظر دارد از او در پست هجومی تیمش استفاده کند.

میانه میدان با یک تغییر بزرگ؛ رامین برگشته!

کمال‌الدین کامیابی‌نیا، احسان پهلوان و مهدی ترابی که پس از دو هفته خانه‌نشینی به‌دلیل ویروس کرونا به میادین بازگشته و در آخر رامین رضائیان هافبک‌های پرسپولیس تهران در تقابل با آلومینیوم خواهند بود، رامین که در قطر جزو مهره‌های هجومی السیلیه و الدحیل بود حالا پس از حضور دوباره در پرسپولیس و صدور کارت بازی‌اش با نظر گل‌محمدی در پست تهاجمی بازی خواهد کرد.

خط حمله قرمزها

در خط هجومی پرسپولیس، زوج مهدی عبدی و وحید امیری همچنان مورد پسندترین زوج یحیی در خط حمله است، این دو در دیدار قبلی یحیی را رو سفید کردند و باید دید در مقابل تیم سرسخت آلومینیوم از پس مدافعان این تیم برمی‌آیند یا خیر. ضمن اینکه حامد پاکدل تنها گزینه جانشینی عبدی در خط تهاجمی است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم

حامد لک، سیدجلال حسینی‌، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، سعید آقایی‌، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، رامین رضائیان، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی ترابی، مهدی عبدی

کد خبر 556249

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس پرسپولیس آلومینیوم اراک لیگ برتر فوتبال هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ورزشگاه آزادی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف

به گزارش ورزش سه  سرماخوردگی اوستون اورونوف در آستانه بازی حساس مقابل نساجی شاید برنامه‌های تهاجمی اوسمار ویرا را بهم بریزد.

اورونوف در نیم فصل دوم و در فاز تهاجمی پرسپولیس بازیکن مهمی بوده و با اینکه در بازی‌های بزرگ مثل دربی سنتی پایتخت و دیدار مقابل سپاهان تمام فضاها از او گرفته شد اما در سایر دیدارها غالبا جزو نفرات برتر تیمش در بخش تهاجمی  ترکیب بوده است

با این وجود ساعاتی قبل از بازی سرخ ها در قائمشهر خبر رسید که این بازیکن دچار سرماخوردگی شده و حضورش در بازی عصر امروز در هاله‌ای از ابهام است.

چنانچه اورونوف به این بازی نرسد اوسمار دوباره باید تغییری در ترکیب بخش تهاجمی تیمش اعمال کند و با توجه به غیبت امید عالیشاه کار او سخت تر هم خواهد شد.

اگر اورونوف شرایط بازی را پیدا نکند شاید مهدی ترابی در پست وینگر چپ بازی کند ، سعید صادقی مثل نیم فصل اول به عنوان وینگر راست به ترکیب اصلی برگردد و وحید امیری در نقش هافبک آزاد پشت مهاجم نوک به میدان برود.

حالت دوم احتمال حضور محمد خدابنده لو در پست هافبک آزاد است که در این صورت ممکن است ترابی وینگر چپ  باشد و یکی از بین سعید صادقی یا وحید امیری به عنوان وینگر راست به میدان برود .

حالت سوم نیز ماندن ترابی در همان پست وینگر راست است  و شاید صادقی جایگزین اورونوف در پست وینگر چپ شود.

و بالاخره اینکه اگر خدابنده لو به ترکیب برسد احتمال حضور وحید امیری در پست وینگر چپ و باقی ماندن ترابی در پست وینگر راست نیز وجود دارد.

البته اوسمار می تواند از سروش رفیعی نیز یک خط جلوتر استفاده کند و مثلا سینا اسدبیگی یا محمد خدابنده لو را کنار مسعود ریگی بازی بدهد که در این صورت از بین سعید صادقی و وحید امیری باز هم یک نفر در ترکیب اصلی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!