Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لوریس چکناواریان، آهنگساز و رهبر ارکستر، با اشتراک پستی در اینستاگرام خود، تولد ۷۲سالگی شوالیه آواز ایران را تبریک گفت و ویدئویی از اجرای قطعه «لرزان‌لرزان» به رهبری خود با آواز ناظری را به اشتراک گذاشت.

چکناواریان در این ویدئو می‌گوید: «سلام شهرام جان. جشن تولدت مبارک. تشکر از این که روح ما را با صدا و آهنگ‌های زیبای خود شاد کردی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاد و سلامت باشی.» 

قطعات آلبوم «کنسرت شهرام ناظری و لوریس چکناوریان»، در سال ۱۳۸۴ توسط ارکستر بزرگ کومیتاس ارمنستان اجرا و ضبط شد. «لرزان‌لرزان» یکی از قطعات این آلبوم است که در سال ۱۳۹۰ توسط انتشارات آوای‌باربد به دست علاقه‌مندان رسید.

۵۷۲۵۹

کد خبر 1604071

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهرام ناظری لوریس چکناواریان موسیقی کنسرت موسیقی سنتی موسیقی کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند

عکاس هندی حیات وحش تصمیم گرفته است تا تعدادی از تصاویرش را با مضمون عشق در حیوانات به اشتراک بگذارد.

به گزارش عصرایران، عشق، عشق است! «دوست داشتن» همه‌جا با توجه و مهربانی و لمس کردن نشان داده می‌شود. اینگونه است که برای همه‌ی ما عشق در هر نوعی قابل درک است.

آراویند رام (Aravind Ram)، عکاس دلباخته‌ی حیات وحش است که مجموعه‌ای از تصاویر عاشقانه‌ی حیوانات را به‌اشتراک می‌گذارد. او باتوجه به درکی که از رابطه‌ی حیوانات دارد، تصاویر زوج‌های عاشق وحشی را در مجموعه‌ی «عشق در قلمرو حیات وحش» قرار داده است. از شما دعوت می‌کنیم تماشاگر این مجموعه‌ی رمانتیک باشید.

دیگر خبرها

  • دویستمین سالگرد سمفونی شماره ۹ بتهوون؛ تاج موسیقی غربی!
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • موسیقی شمال خراسان سوژه ساخت یک آهنگ جدید شد
  • تنظیم متفاوت از یک قطعه موسیقی نواحی ایران
  • پیش بینی تولید بیش از ۲۴ هزار تن باقلا در گلستان
  • گام‌های لرزان برای ثبت جهانی محور ساسانی کرمانشاه
  • دل های نگران کارگران پیمانکاری با قراردادهای لرزان
  • (تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند
  • انتشار کتابی از عدنان غُریفی در اولین سالگرد درگذشتش
  • برق شهر معمولان وصل شد