Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاری گفت: همه بدانند بیانیه گام دوم انقلاب از بین رفتنی نیست و یک سند راهبردی، کارشناسی شده و دقیق است، اگر ما در عرصه‌های مختلف این بیانیه را تبیین و گسترش دهیم گره‌گشای تمام مشکلات کشور در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و.. خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد یاری، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با دیارآفتاب گفت: مدت دو سال است که از ابلاغ  بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری می‌گذرد اما متأسفانه به‌طورجدی به آن بیانیه پرداخته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بیانیه ۷ فصل دارد و مواردی از قبیل شناخت بعد و قبل انقلاب، جوانان، سبک زندگی، اقتصادی، سیاست خارجی و... مطرح‌شده است متأسفانه ۹۰ درصد زمان صرف شده از این بیانه مربوط به دولت قبلی بود.   دولت دوازدهم گامی برای تحقق بیانه گام دوم برنداشت    یاری افزود: طبیعتاً از دولت لیبرال و اصلاح‌طلب دوازدهم نه‌تنها توقعی نداشتیم گامی برای تحقق این بیانیه بردارند بلکه در موارد بسیار زیادی شاهد این موضوع بودیم که دولت روحانی و جریان لیبرال و نفوذی در دولت او، گام‌های علیه بیانیه گام دوم برداشتند.   این کارشناس سیاسی اظهار کرد: دولت قبل برخلاف بیانیه، در عرصه سیاست خارجی به دنبال دادن امتیاز بودند در موضوع فرهنگی به دنبال اجرای سند۲۰۳۰ و در بحث اقتصاد که رهبر معظم انقلاب توصیه به اقتصاد مقاومتی کردند آنها دنبال گره زدن اقتصاد کشور به تصمیمات سیاسی غرب بودند و می‌توان گفت دولت دوازدهم نابودکننده بیانیه گام دوم و مانع تحقق آن شده بود.   بیانه گام دوم انقلاب سند راهبردی، کارشناسی شده و دقیق است   یاری تصریح کرد: همه بدانند این بیانیه از بین رفتنی نیست و یک سند راهبردی، کارشناسی شده و دقیق است، اگر ما در عرصه‌های مختلف این بیانیه را تبیین و گسترش دهیم گره‌گشای تمام مشکلات کشور در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و.. خواهد بود.   وی افزود: اگر دولتمردان و مجلس و مردم بخواهند از مشکلات رها شوند و افق آینده را روشن ببیند باید بر مبنای خطوطی که این بیانیه ترسیم کرده حرکت کنند و همه موارد بیانیه را در کشور پیاده کنند.   حرکت جبهه انقلاب در دولت و مجلس به سمت تحقق بیانه گام دوم انقلاب است   یاری گفت: با روی کار آمدن دولت انقلابی و همراهی مجلس انقلابی فرصت طلایی ایجاد شده است تا کارشکنی های دولت قبلی علیه بیانیه جبران شود و حق این بیانیه را ادا کنیم شواهد حاکی از این است که به لطف خدا حرکت جبهه انقلاب در دولت و مجلس به سمت تحقق این بیانه است.   وی خاطر نشان کرد: باید رسانه ها رسالت خود را ایفا و رصد کنند هر جایی در اجرای این بیانیه کم کار و تخطی می شود گوشزد کنند و خطای احتمالی را به دولتمردان و نمایندگان مجلس گوشزد کنند تا بیانیه به صورت دقیق اجرا شود و فرصت دو ساله ای که دولت روحانی علیه بیانیه به کار گرفت جبران شود و این شدنی است و ما منتظر تحقق تمام ابعاد این بیانیه هستیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره نقش نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه بر تحقق شعار سال رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: در سال‌های اخیر، سازمان اوقاف و امور خیریه برای عمل به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه تولید اقدام به حمایت از مولدسازی صنعتی از قبیل شرکت‌های دانش بنیان، فعالیت‌های علمی و پژوهشی در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، دانش بنیان، هسته‌ای و ... کرده است.

مجیدی‌مهر ادامه داد: از آنجایی که سازمان اوقاف مبتنی بر نیات واقفین اجرای نیت می‌کند، این امکان وجود دارد که بر موضوعات مختلف از قبیل آبزی‌پروری، توجه به اقتصاد دریا پایه، دامپروری و ... ورود کند. وقتی ما به انتهای پروژه‌های تحقیقاتی می‌رسیم، نتایج عینی آن را در میدان بهتر می‌بینیم، که منجر به افزایش بهره‌وری موقوفات شده است. وقتی بهره‌وری از موقوفات افزایش یابد، درآمد‌ها هم زیاد می‌شود و نیات بهتر اجرایی می‌شوند. سازمان اوقاف به همان نسبت که در حوزه‌های تولید فعالیت دارد، در حوزه‌های فرهنگی و نشر معارف و قرآن اهل بیت (ع) فعالیت می‌کند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گفته رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان اوقاف علاوه‌بر تحقق فرامین مقام معظم رهبری برای تحقق بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم قدم برمی‌دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند