Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی زندی بتن کلاردشت معتقد است یک مربی ایرانی می‌تواند تیم ملی فوتسال را تمرین بدهد، اما مربی خارجی این تیم به دنبال پیاده کردن فلسفه شمسایی در تیم ملی خواهد بود. - اخبار ورزشی -

رضا لک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت اظهار داشت: به نظرم بهتر از نیم‌فصل اول هستیم و تیم را از رتبه دوازدهم به رده هشتم رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف ما این است که زندی بتن را به جایگاه ششم یا هفتم جدول برسانیم و این رتبه خوبی برای ما خواهد بود. شهر کلاردشت محدودیت‌های سخت‌افزاری دارد و سالن این شهر ایده‌آل نیست.

وی با بیان اینکه شرایط زندی بتن برای تمرین و بازی در این سالن دشوار است، تصریح کرد: باشگاه امکانات خوبی دارد و مدیران باشگاه به وعده‌های خود عمل می‌کنند. در پایان نیم‌فصل اول احساس می‌شد زندی بتن با یک لغزش سقوط می‌کند، اما اگر نتایج خوبی در چهار هفته آینده بگیریم، جایگاه خود را در میانه جدول تثبیت می‌کنیم. باشگاه زندی بتن مشکلات عمده‌ای دارد و کمک‌های مدیران استانی عملیاتی نشده است.

بی‌غم: لیگ برتر فوتسال به تعویق بیفتد

سرمربی زندی بتن کلاردشت در مورد وضعیت کرونا در این تیم و پیشنهاد سرمربی مس مبنی بر تعویق لیگ برتر فوتسال به تسنیم گفت: باشگاه تاکنون شرایط را مدیریت کرده است و پزشک هم شرایط اعضای تیم را بررسی می‌کند. تعویق بازی‌ها اقدام درستی نیست. اگر تا هفته‌های پایانی فاصله بیفتد، نمی‌توان بازیکنان را ریکاوری کرد و آنها را در شرایط بازی نگه داشت.

لک با بیان اینکه باشگاه‌ها باید از بازیکنان و مربیان خود مراقبت کنند، خاطرنشان کرد: ما در فروردین دور انتخابی جام ملت‌های آسیا را داریم و کادر فنی تیم ملی باید فرصت مناسبی داشته باشند.

شمس: فارغ‌التحصیلان تربیت بدنی خانه‌نشین هستند؛ آن وقت مربی خارجی بیاوریم؟

وی درباره انتقاد حسین شمس از جذب تمرین‌دهنده خارجی بیان کرد: باید ببینیم هدف شمسایی از جذب مربی خارجی چیست. به نظرم تمرین دادن کار سختی نیست و مربیانی داریم که می‌توانند این کار را انجام بدهند. لیگ برتر ایران همسطح کشورهای درجه یک فوتسال جهان است و مربیان خوبی داریم.

کارشناس فوتسال ایران با دفاع از سرمربی تیم ملی ایران بابت استفاده از مربی خارجی عنوان کرد: شمسایی می‌خواهد نوع بازی تیم ملی ایران را به سطح اول فوتسال جهان نزدیک کند. به نظرم بحث تمرین‌دهنده نیست و جذب مربی خوب خارجی به کادر فنی کمک می‌کند تا فلسفه مورد نظر شمسایی را در تیم ملی پیاده کند. وگرنه حضور یک مربی خارجی که صرفاً تمرین‌دهنده خواهد بود، مشکل ما را حل نمی‌کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر فوتسال فوتسال مربی خارجی زندی بتن لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد

به گزارش قدس آنلاین، مدرس رسمی ای‌اف‌سی و نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا گفت: در ابتدا این قهرمانی را به ملت شریف ایران، کادر فنی، بازیکنان و جامعه فوتسال ایران تبریک عرض می‌کنم. خدا را شکر که جام قهرمانی باردیگر به ایران بازگشت و یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد.

فاطمه شریف درباره سطح این دوره جام ملت‌ها اظهار کرد: سطح این دوره از رقابت‌ها با توجه به اینکه انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان بود، بسیار بالاتر از دوره‌های قبلی بود و دیگر از نتایج یک‌طرفه و پر گل خبری نبود و تیم‌ها با سرمایه‌گذاری مناسب، جذب مربیان تراز اول دنیا و برگزاری بازی‌های تدارکاتی در سطح بالا، به این رقابت‌ها وارد شدند و در نتیجه هیچ تیمی از پیش بازنده نبود و شگفتی‌های زیادی از جمله حذف تیم ژاپن در دور گروهی، راهیابی تیم ملی تاجیکستان به مرحله نیمه‌نهایی و کسب سهمیه جام جهانی توسط تیم ملی افغانستان در این جام رقم خورد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان ادامه داد: حضور چهار تیم از منطقه آسیای میانه از پنج سهمیه جام جهانی نشان دهنده رشد و توسعه فوتسال در این منطقه است و از دیدگاه من حضور ایران در این منطقه و همچنین حضور مربیان با دانش ایرانی در این کشورها و حضور بازیکنان این کشورها در لیگ ایران از جمله دلایل اصلی رشد فوتسال در این منطقه است.

مدرس رسمی ای‌اف‌سی با اشاره به درخشش مربیان ایرانی در این دوره تصریح کرد: جای بسی خوشحالی است که با وجود مربیان تراز اول فوتسال دنیا از کشورهای اسپانیا و برزیل در تیم‌های ملی این دوره از رقابت‌ها، مربیان ایرانی خوش درخشیده و تیم ملی فوتسال ایران با هدایت وحید شمسایی که در دوران بازیکنی ستاره بی‌بدیل تیم ملی بود، قهرمان شد و تیم ملی افغانستان نیز با هدایت مجید مرتضایی مربی و مدرس باتجربه مشهدی توانست سهمیه جام جهانی را کسب کند.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی در ادامه افزود: از همین امروز باید این قهرمانی را فراموش کنیم و برای جام جهانی که میدان رقابتی سخت‌تر و مهم‌تر است آماده شویم و کادر فنی با برطرف کردن نقاط ضعف تیم ملی بتواند در جام جهانی ازبکستان، زمینه موفقیت و درخشش تیم ملی را فراهم کند. خوشبختانه با رفع مصدومیت حسین طیبی، قطعاً شرایط تیم ملی در ازبکستان بهتر خواهد بود.

فاطمه شریف با شاره به حمایت‌های فدراسیون از تیم ملی گفت: باید از حمایت‌های فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال هم تشکر کرد که در این مدت با فراهم کردن زمینه حضور تیم ملی در رقابت‌های جایزه بزرگ برزیل، بازی دوستانه با تیم ملی روسیه در ایران، شرکت در تورنمت ویتنام و ... توانستند به کادر فنی در زمینه جوانگرایی و استفاده از بازیکنان جوان کمک کنند و ثمره آن را در جام ملت‌های آسیا ببینیم.

وی در پایان تصریح کرد: البته به نظر من رمز اصلی موفقیت تیم ملی، اتحاد و همدلی تک تک اعضای تیم بود که در سفر معنوی به مشهد و استعانت از درگاه امام رضا (ع) این موضوع کاملاً محسوس بود و خدا را شکر که به لطف امام رضا(ع) و دعای دختران مؤسسه همدم این تیم کاپ قهرمانی را به ارمغان آورد.

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!