Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در هفته‌های اخیر گروه‌های متعدد جهادی پزشکی در تخصص‌های مختلف در راستای خدمات رسانی رایگان به مردم کمتر برخوردار بافت حاشیه‌ای شهر بندرعباس وارد استان هرمزگان شده و خدمات رسانی کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در هفته‌های اخیر گروه‌های جهادی پزشکی مختلفی از جمله گروه جهادی الکفیل و گروه همیاران کوی شیرین در استان هرمزگان حاضر شده و خدمات مناسبی به مردم کمتر برخوردار ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار هرمزگان در مورد اعزام این گروه‌های جهادی به محلات مختلف هرمزگان اظهار داشت: حضور جهادی این گروه‌های پزشکی در میان مردم ساکن در محلات کمتر برخوردار بندرعباس حرکت قابل توجه و قابل تقدیری است که قطعا اجر آن در نزد خداوند منان محفوظ خواهد بود. 

وی افزود: این ایثار و از خودگذشتگی در ذات انسان‌ها وجود دارد و این روحیه زمان نمی‌شناسد و در هر شرایطی این نسل اگر حضور داشتند قطعا در کنار مردم بوده و خدمات دهی می‌کردند. 

وزیر بهداشت در جمع مردم "لنجان": خودکفایی ایران در تمام رشته‌های علوم پزشکی/ دیگر کسی برای درمان به خارج از کشور سفر نمی‌کندفرمانده قرارگاه مدینه منوره سپاه: درمانگاه تخصصی صحرایی دندانپزشکی در منطقه طولای قشم دایر شدواکنش مشاور وزیر بهداشت به طرح "انتزاع آموزش پزشکی از وزارت بهداشت"

ممهدی دوستی گفت: همان گونه که هفته گذشته ما میزبان یک گروه تخصصی دندان‌ پزشکی در محله دو هزار بودیم و امروز نیز در خدمت این گروه تخصصی پزشکی هستیم این روال ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم به خصوص در محلات حاشیه‌ای و کمتر برخوردار همچنان ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام/84/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمتر برخوردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، شهردار بندرعباس، اعضای شورای شهر، معاون درمان دانشگاه و جمعی دیگر از مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

باتوجه به اهمیت مسئله فرزندآوری و جوانی جمعیت، شهرداری بندرعباس اقدام به احداث پارک «دادا و کاکا» در بندرعباس می‌کند.

این پارک در چهارراه پگاه و در زمینی به مساحت ۱۳هزار و ۵۰۵ متر مربع احداث می‌شود.

«داد و کاکا»؛ نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان، با هدف تأثیرگذاری بر مخاطبان کودک و نوجوان و مطالبه آن‌ها از پدر و مادر برای داشتن دادا (خواهر) و کاکا (برادر)، مقابله با آسیب‌های «تک فرزندی» و فرهنگسازی و ترویج جوانی جمعیت و فرزندآوری طراحی و ساخته شدند.

ایده و اجرای این کار ارزشمند به همت کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (مدیریت روابط عمومی دانشگاه) انجام شده است.

لازم به ذکر است در مراسم رونمایی از این عروسک‌ها، شهردار بندرعباس قول احداث پارکی به این عنوان را داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا