Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان – به گفته علی خضریان، «مقرر شد با پیگیری بنده، ردیف متروی پرند در بودجه ۱۴۰۱ از ۲۱۲ میلیارد تومان تا سقف ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد.»

علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه با اشاره به توسعه مترو تهران به شهر جدید پرند گفت: این طرح نیازمند ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اجرایی مترو پرند نیز در این باره گفت: با راه اندازی مترو پرند دولت می‌تواند بیش از هشت برابر یارانه سوخت معادل ۹۰۰ میلیارد تومان صرفه‌جویی کند.

علیرضا کردرستمی با بیان اینکه شهر جدید پرند برای ظرفیت ۷۰۰ هزار نفر طراحی شده و در حال توسعه است، افزود: حدود ۳۵۰ هزار نفر در پرند ساکن هستند که ۴۰ هزار تردد به سمت تهران دارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اعلام کرد که مشکل ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه پرند حداکثر طی یک هفته با دستور وزیر ارتباطات بررسی و رفع عیب خواهد شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم گفت: اخذ عوارض از اتوبان تهران-ساوه یکی از دیگر موضوعاتی است که طی سالیان گذشته مورد بحث قرار گرفته از این رو مقرر شد از ابتدای اسفندماه طی یک ماه آتی به صورت آزمایشی، اخذ عوارض از اتوبان تهران-ساوه در حد فاصل تهران تا پرند اخذ نشود تا با بررسی تغییرات درآمدی، تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مترو پرند میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: عدم رعایت نظافت عمومی مسافران و اقدام اشتباه پیمانکار نظافت سبب اختلال خط ۵ مترو طی روز گذشته شده بود.

به گزارش مشرق، هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه درباره اختلال در خط ۵ مترو تهران طی روز گذشته اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو هنوز رفع نشده و تردد با قطارهای عادی در حال انجام است.

وی در مورد دلیل این اختلال اعلام کرد: برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده آتش به کابل های سیگنالینگ رسیده و موجب اختلال و قطعی آن شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • سرانجام پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران