Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان در بازید مشترک رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون اجرایی رئیس جمهور از منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال، از پیشرفت فیزیکی ۷۶ درصدی باند اول این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید پرویز فتاح صبح امروز جمعه ۲۹ بهمن در حاشیه بازدید مشترک با رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون اجرایی رئیس جمهور از منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال، با اشاره به بازدیدهای دوره‌ای از این پروژه اظهار کرد: بازدید امروز صبح در امتداد بازدیدهای قبلی است که با حضور وزیر راه و سایر مسئولان دولت انجام شد تا با هماهنگی بیشتر بنیاد مستضعفان و دولت، مشکلات و موانع پیشِ روی این پروژه برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به زمان بهره برداری از مسیر رفت قطعه ۲ آزادراه تهران شمال گفت: در حال حاضر ۶.۵ کیلومتر از مسیر رفت در منطقه ۲ که شامل تونل البرز به عنوان بزرگترین تونل خاورمیانه است تکمیل شده و کار در ۱۶ کیلومتر دیگر این مسیر ادامه دارد.

وی ادامه داد: در گزارش ارائه شده، اعلام شد که پیشرفت فیزیکی کار در مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال بیش از ۷۶ درصد است و خوشبختانه در جلسه امروز، بر روی زمان تکمیل این مسیر در اسفند ماه ۱۴۰۱ تاکید شد.

فتاح با بیان اینکه تأمین منابع مالی این پروژه باید به صورت ۵۰-۵۰ توسط بنیاد مستضعفان و دولت انجام شود افزود: سهم ۵۰ درصدی بنیاد مستضعفان تا امروز به طور کامل پرداخت شده و دولت نیز تا نیمه امسال به تعهداتش عمل کرد ولی با توجه به هزینه‌های دولت و مشکلات آنها در تأمین منابع، امروز مذاکراتی در خصوص تزریق منابع مالی از سوی دولت به این پروژه انجام گرفت.

رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه تمامی سیمان و میلگرد مورد نیاز این پروژه توسط بنیاد مستضعفان تأمین می‌شود گفت: در جلسه امروز تاکید شد که اگر دولت بتواند در اسفند ماه امسال منابعی را به این پروژه تزریق کند، بهره برداری از مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تا پایان سال آینده قابل انجام است چراکه در صورت پیشرفت فیزیکی ۲ درصد در هر ماه، مسیر رفت این منطقه تا اسفند ۱۴۰۱ تکمیل خواهد شد.

به گفته فتاح عملیات اجرایی و احداث پل‌ها و تونل‌ها در مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال در حال تکمیل است و بخش عمده کار، تأمین تجهیزات و تأسیسات است که نیازمند هزینه قابل توجهی است و در صورت تزریق منابع مالی سهم دولت، بهره برداری از این باند طی زمان بندی صورت گرفته انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: راه و شهرسازی بنیاد مستضعفین تهران شمال بهره برداری منطقه ۲ آزادراه تهران شمال مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه بنیاد مستضعفان پیشرفت فیزیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اکبری بعد از ظهر شنبه در جریان بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا اظهار کرد: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال احداث بوده و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: پروژه بزرگراه آستارا _آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیر همسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آبرو و زیرگذر می‌باشد.

اکبری با بیان اینکه پروژه بزرگراه آستارا- آستارا ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: امیدواریم تا پایان شهریورماه این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری می‌باشد.

گفتنی است؛ در بازدید معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا - آستارا و در جلسه‌ای با حضور مشاور و پیمانکار پروژه، موانع و مشکلات اجرای پروژه مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6090391

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا