Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:55:56 GMT

آثار ژرار دوپاردیو یک هفته در تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۹۳۳۰۶

آثار ژرار دوپاردیو یک هفته در تلویزیون

شبکه نمایش سیما پخش منتخبی از آثار «ژرار دوپاردیو» را در برنامه مرور آثار خود قرار داده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، «سی و شش»، «بعد از ظهر من با مارگاریت»، «قاصدک»، «الماس ۱۳»، «ردپا»، «ژرمینال» و «وداع با ابلهان» فیلم های منتخب «ژرار دوپاردیو» است که هفته آینده از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثار این بازیگر هرشب ساعت ۲۱ از شبکه نمایش سیما پخش خواهد شد.

«ژرار دوپاردیو» بازیگر شناخته شده سینمای فرانسه است. او بازیگری را با تئاتر و گروهی دوره گرد آغاز کرد. پس از ایفای چند نقش کوتاه در سینمای فرانسه اقبال به او رو کرد و در فیلمی از «براتراند بلیر» از کارگردانان شناخته شده فرانسوی ایفای نقش کرد. همین فیلم باعث شناخته شدن او در سینمای فرانسه و ایفای بسیاری نقش های مهم در دهه ۸۰ و ۹۰ سینمای فرانسه شد که حاصل آن دو جایزه سزار و نامزدی برای جایزه اسکار بود.  

همچنین «زهر و پادزهر»، «عروسیخانه»، «آخرین سرفت»، «سرود خاک»، «دزدی که برای شام آمد»، «شعله های خشم» و «چند میگیری گریه کنی» فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش است که از شنبه ۳۰ بهمن تا ۶ اسفند ماه ساعت ۱۳ از این شبکه روی آنتن می روند.

«بید مجنون»، «پیک»، «پروژه ۲۴»، «۲۴ ساعت»، «همسر آینده من یک مامور مخفی است»، «جنگ جریان» و «بازی پول» فیلم های منتخب خانوادگی هستند که به ترتیب در هفته پیش رو ساعت ۱۹ پخش می شوند.

فیلم های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که بخش فیلم های جذاب است، عبارتند از: «همدست»، «آخرین فرمانروا»، «ارواح سیاه»، «دقایق برخورد»، «مرد قد بلند»، «مسیر همیشگی» و «کیمیا».

«تعقیب شمالی»، «فیتس کارالدو» «مارنی»، «ضربه های کشنده»، «قهرمانان»، «۱۲ مرد خشمگین» و «غلاف تمام فلزی» منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش هستند که از شنبه (۳۰ بهمن تا جمعه ۶ اسفند) ساعت یک بامداد پخش می شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ژرار دوپاردیو شبکه نمایش سیما ژرار دوپاردیو سینمای فرانسه شبکه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۹۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد

این روز‌ها در پر بیننده‌ترین ساعت و در پرمخاطب‌ترین شبکه صداسیما سریال «هفت سر اژدها» پخش می‌شود که در کمال ناباوری سکانسی از سرو مشروبات الکلی توسط نوجوانی را دارد که هم نام برند آن را می‌گوید و هم درباره محصول اظهار نظر می‌کند!

شراره داوودی (روزنامه‌نگار) در این باره نوشت:

 درست است که پخش هر سریالی قواعد و چارچوب و رده‌بندی سنی دارد، اما سریالی که از پرمخاطب‌ترین شبکه تلویزیونی پخش می‌شود، شرایط متفاوتی دارد و نکته مهم‌تر اینکه در سکانس مذکور یک نوجوان هم حضور دارد که خودش عامل همین رفتار نیز هست. شاید گاهی برای تقبیح یک عمل، لازم باشد آن را در موقعیتی به تصویر بکشیم، اما نمایش یک سکانس بیشتر از یک دقیقه‌ای در شبکه سوم سیما، برای کودکان و نوجوانان سوال‌برانگیز هم هست. نظارت محتوایی در تمام بخش‌های فرهنگی کشور وجود دارد وماجراوقتی عجیب‌تر می‌شود که می‌دانیم در آئین‌نامه نظارت بر نمایش آثار ویدیویی اشاعه اعمال رذیله و فساد و فحشا از مواردی است که مستقیم به آن اشاره شده که نه فقط در صدا و سیما که در آثار سینمایی و نمایش خانگی هم باید رعایت شود.

منبع: چندثانیه

tags # تلویزیون ، صدا و سیما سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • فیلم های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • تلویزیون در تعطیلات آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • «قصه های مجید» و «معصومیت از دست رفته»؛ تدارک تلویزیون برای آخر هفته
  • بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی